alternatywa dla kafelkow w kuchni

1. Data: 2003-01-30 18:05:03

Temat: alternatywa dla kafelkow w kuchni
Od: "eazy77" <i...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

witam
Czy istnieje jakas alternatywa dla kafelkow w kuchni nad plyta ceramiczna?
Zastanawialem sie na blacha kwasowka, szklem, lub dulux-em kuchnia. Czy moze
ktos u sziebie ma cos takiego, a moze inne koncepcje. Zapraszam do dyskusji
pzdr

1. Data: 2003-01-31 09:06:22

Temat: Re: alternatywa dla kafelkow w kuchni
Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy istnieje jakas alternatywa dla kafelkow w kuchni nad plyta ceramiczna?

Ja mam zwykła kuchenke gazową a nie płyte ceramiczną a ścianę pokryłem
tapetą z włókna szklanego pomalowaną farbą akrylową, taką samą zresztą jak
szafki kuchenne tylko w innym odcieniu. Mineły 2 lata i jak narazie nie
widzę by nad kuchenką ściana swym wyglądem odbiegała od reszty.

> Zastanawialem sie na blacha kwasowka, szklem, lub dulux-em kuchnia. Czy
moze

Blacha kwasówka też byłaby fajna. Ja nad zlewem mam blachę aluminiową i nie
polecam. Szybko robią się na niej zacieki które trudno usunąć.

1. Data: 2003-01-31 09:12:23

Od: Piotr Zet <a...@a...hidden> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktos u sziebie ma cos takiego, a moze inne koncepcje. Zapraszam do dyskusji

Ja mam korek i to nad zwykłą kuchenką gazową już z 5 lat i jest OK. Z tym, że
to jest taki wtedy określany jako "woskowany", żeby był wodoodporny (mam
w nim całą kuchnię, również nad zlewem).
--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

1. Data: 2003-01-31 09:33:39

Od: "Mirek" <_...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eazy77" <i...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
moze
> ktos u sziebie ma cos takiego, a moze inne koncepcje. Zapraszam do

Dulux k&ł odbarwia się od pryskającego tłuszczu! Nie polecam takiego
zastosowania.
Ja wybrałem panel z blachy stalowej.

pozdrowienia

Mirek

1. Data: 2003-01-31 10:06:36

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zet" <a...@a...hidden> napisał w wiadomości

> Ja mam korek i to nad zwykłą kuchenką gazową już z 5 lat i jest OK. Z tym,
że
> to jest taki wtedy określany jako "woskowany", żeby był wodoodporny

Korek z natury jest wodoodporny. Może nie być jedynie klej, którym sklejają
te płyty.

Dominik Jan Domin

1. Data: 2003-01-31 10:25:13

Od: "Lysy" <l...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:
> Blacha kwasówka też byłaby fajna. Ja nad zlewem mam blachę aluminiową
> i nie polecam. Szybko robią się na niej zacieki które trudno usunąć.
mam juz 2 lata blache kwasoodporna nad plyta ... jest super ... latwo sie
czysci i wyglada zabojczo

--

Lysy (at) faq.net.pl (konto nieczynne do odwolania)

1. Data: 2003-01-31 12:01:19

Od: Piotr Zet <a...@a...hidden> szukaj wiadomości tego autora

Recently Hanka Skwarczyńska wrote:

> Ognio- też?

No cóż, jak ktoś tak gotuje, że ogień "liże" ściany, to faktycznie
korek się chyba nie nadaje ;-) Ale przy płycie ceramicznej to raczej nie
grozi...

1. Data: 2003-01-31 12:08:39

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:b1dhsv$8fm$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Piotr Zet" <a...@a...hidden> napisał w
> [...]

i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-01-31 12:23:28

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <_...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Dulux k&ł

Niebezpieczny skrót. W pierwszym odruchu przeczytałem go jako "Dulux kał" i
byłem w lekkim szoku ;-)))

J.

1. Data: 2003-01-31 12:38:12

Od: Piotr Zet <a...@a...hidden> szukaj wiadomości tego autora

Recently Hanka Skwarczyńska wrote:
> To mógł napisać tylko ktoś, komu się nigdy nie zapalił głęboki
> tłuszcz na patelni, że już o rzeczach podpalanych celowo nie
> wspomnę :)

Nie palił mi się, raczej smażymy bez tłuszczu (Zepter, a co! ;-) )
W każdym razie korek nie jest łatwopalny i w miarę szybka reakcja
nie spowoduje szkód. Chyba nie chcesz mi powiedzeć, że masz np stalowe
szafki w pobliżu kuchenki ?;-)

> Ale napisałeś "nad zwykłą kuchenką gazową", nie?

Ale pytający napisał "nad płytę ceramiczną", nie ?

> I proszę nie myśleć, że ja się czepiam - naprawdę nie wiem, jak
> to jest z tym korkiem, a że jestem panikarą (no co, nigdy tego
> nie ukrywałam ;), to mi od razu katastroficzne wizje na myśl
> przychodzą :)

Czyli jednak masz te stalowe szafki... ;-)

--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool
than to open it and remove all doubt." Edgar Allan Poe

Jakie upoważnienia przy współwłasności domu ?
Sprzedam AGD
normy zużycia wody
zobacz
plamy na ręcznikach