amalgamat a ortodoncja

11. Data: 2006-05-17 20:50:47

Temat: Re: amalgamat a ortodoncja
Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paszczak napisał(a):

> Odchodzić? A to się gdzieś jeszcze stosuje? Chyba w wiejskich podstawówkach...

jedz do Niemiec, to zobaczysz.

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

12. Data: 2006-05-17 21:38:36

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze 17-05-2006 22:50:

> jedz do Niemiec, to zobaczysz.

Tudzież w Wielkiej Brytanii, Irlandii... Ogólnie, Trzeci Świat :-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

13. Data: 2006-05-17 21:42:10

Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

LM <p...@n...sig> wrote:

> Tudzież w Wielkiej Brytanii, Irlandii... Ogólnie, Trzeci Świat :-)

To nie dziwię się, że do Polski na leczenie przyjeżdżają :)

P.

14. Data: 2006-05-17 21:55:48

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Paszczak pisze 17-05-2006 23:42:

> To nie dziwię się, że do Polski na leczenie przyjeżdżają :)
>
> P.

Akurat z tamtego kierunku to raczej oszczędni krajanie :-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

15. Data: 2006-05-18 08:21:28

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat z tamtego kierunku to raczej oszczędni krajanie :-)

W USA jest sporo ludzi, którzy chętnie przyjadą nawet do tak dzikiego
kraju jak Polska na jakieś poważniejsze remonty uzębienia. Kwestia
podania im tego na tacy w odpowiedni sposób. Sporo ludzi jeździ tam
np. do Indii na różne zabiegi chirurgiczne "jednego dnia". Jeśli ktoś
nie jest ubezpieczony, a ma do wykonania np. artroskopię kolana, to
taniej wychodzi mu polecieć do Indii, pozwiedzać, przy okazji
zoperować się i wrócić.

Z bratem, który mieszka za wielką wodą, od roku próbujemy uruchomić
taką turystykę medyczną do PL. Wszystko jest OK, tylko brakuje
eleganckich gabinetów stom. z kadrą mówiącą po angielsku. Pomału mi się
odechciewa szukać, bo gdzie nie pójdę, to zawsze jest coś źle - albo
ładny gabinet (niestety dla Amerykanów wszystko musi się błyszczeć i
być nowe), ale lekarze nie potrafią "senkju" powiedzieć nawet, albo
odwrotnie... Jeden znaleźliśmy, ale z kolei tam sekretarka nie mówi po
angielsku, a jest to warunek niezbędny. Niestety właściciele uznali,
że swojej pani Krysi nie wymienią na lepszy model ani nie poślą nawet
na kurs, zatem dalej temat leży i kwiczy... :(
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Suche dlonie
Corpus Callosum i mielina
Najlepsi dermatolodzy
co robic gdy nery przewialo??
wynik badania laboratoryjnego - proszę o ocenę