ankieta twarz

1. Data: 2002-10-28 20:17:30

Temat: ankieta twarz
Od: "alinek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o pomoc w pisaniu pracy semestralnej i wypełnienie ankiety o
twarzy (piękno, dbałość, pielęgnowanie itp). Chętnych proszę o zgłoszenia na
a...@t...pl Z góry dziękuję.
Alina Łysak

1. Data: 2002-10-28 21:39:40

Temat: Re: ankieta twarz
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alinek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> twarzy (piękno, dbałość, pielęgnowanie itp). Chętnych proszę o zgłoszenia

A nie możesz powiesić formularza w sieci o podać linku do strony?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-28 22:46:44

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Użytkownik "alinek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> A nie możesz powiesić formularza w sieci o podać linku do strony?

Co Ty,
dostałam tą ankiete,
przeraziłam sie
to jest wypełnianai na ponad godzine z bardzo skupiona uwaga
i w zasadzie to nei jest ankieta,
praktycznie same pytania otwarte,
i technicznie tez tak mało przejrzysta.
Ale jutro bede twarda i postaram sie poodpowiadac.

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-28 22:47:53

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> praktycznie same pytania otwarte,
> i technicznie tez tak mało przejrzysta.
> Ale jutro bede twarda i postaram sie poodpowiadac.

A chociaż faktycznie z urodą związane są te pytania tematycznie?

1. Data: 2002-10-28 23:00:55

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> A chociaż faktycznie z urodą związane są te pytania tematycznie?

Tak, z urodą w ujeciu bycia atrakcyjnym, podobania sie tego i owego w
wygladzie.

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-29 22:16:03

Od: "Maryla Stadnik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, ja też postanowiłam pomóc z tą ankietą i jak ją zonaczyłam, to wydałam
cichy "jęk" (chyba tak mogę to określić) - ale podobnie jak Lia mam twarde
postanowienie wypełnić ją do końca.... ale nie podobają mi się te pytania,
w których trzeba podawać przykłądy pięknych oczu, czoła itd. u konkretnej
osoby.... ale postanowienie to postanowienie...

Pozdrawiam,
Marylka

1. Data: 2002-10-29 23:32:49

Od: "alinek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że te pytania sprawiają problemy. Tłumaczę więc, po co są. Praca ta
poza formą pisemną ma także mieć formę graficzną. Zdjęcia znanych osób są mi
najbardziej dostępne, a chcę to udokumentować zdjęciami. Być może twarzą
zlepioną z idealnych części. Pewnie wcale nie wyjdzie taka piękna.
Dziękuję wszystkim wypełniającym ankiety za dobrą wolę i cierpliwość.
Alina

1. Data: 2002-10-30 11:16:32

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że te pytania sprawiają problemy.

Oj okrutne problemy... Zastanawiałam się jak na te pytania odpowiadać i
szukałam zdjęć aktorów na www.filmweb.pl, ale niewiele to pomaga.

> [...]
> najbardziej dostępne, a chcę to udokumentować zdjęciami. Być może twarzą
> zlepioną z idealnych części. Pewnie wcale nie wyjdzie taka piękna.

100 %, że nie wyjdzie.

> Dziękuję wszystkim wypełniającym ankiety za dobrą wolę i cierpliwość.

Ja jeszcze nie wiem, czy będę cierpliwa... a może usatysfakcjonuje Cię sama
tabelka?

1. Data: 2002-10-30 18:14:19

Od: "alinek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska napisał(a) w wiadomości: ...

> Pewnie wcale nie wyjdzie taka piękna.
>
>100 %, że nie wyjdzie.

Też tak sądzę

>Ja jeszcze nie wiem, czy będę cierpliwa... a może usatysfakcjonuje Cię sama
>tabelka?

Wolałabym całość... Ale, jeśli się nie da, dziękuję za tabelkę
Alina

1. Data: 2002-10-30 23:57:32

Od: "R:a:i:s:t" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska"
> Oj okrutne problemy... Zastanawiałam się jak na te pytania odpowiadać i
> szukałam zdjęć aktorów na www.filmweb.pl, ale niewiele to pomaga.

zrobilem dokladnie tak samo:)))))
i pomogło:)

Robin vel Raist