vichy-dezodorant 7 dniowy

1. Data: 2002-10-28 16:05:45

Temat: vichy-dezodorant 7 dniowy
Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Czesc:)
Ktos pytal sie mnie o dezodorant vichy, ale nie moge znalezc tego postu wiec
odpisuje w nowym watku.
Ja kupilam w kremie. W pierwszym tygodniu stosuje sie go przez 4 dni, przez
3 nie, w drugim tygodniu stosuje sie co drugi dzien, a poczawszy od
trzeciego tygodnia stosuje sie tylko przez 2 kolejne dni a przez 5 dni nie.
Zaplacilam za niego 27 zl. Wersja w kulce kosztuje ok 36zl i ma wieksza
pojemnosc (chyba 50ml), jest tez wersja w areozolu. Co do efektow to jestem
zadowolona. Poce sie rzeczywiscie mniej.
Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2002-10-28 17:52:20

Temat: Re: vichy-dezodorant 7 dniowy
Od: "Maryla Stadnik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojemnosc (chyba 50ml), jest tez wersja w areozolu. Co do efektow to
jestem
> zadowolona. Poce sie rzeczywiscie mniej.

Cześć,
A ja tak się zastanawiam - czy to jest skuteczny i "zdrowy" sposób na
nie-pocenie się?? I czy nie jest to jakis "sztuczny" środek? Masz tam może
jakiś opis działania?? I czy efekt jest długotrwały?

Pozdrawiam, Marylka

1. Data: 2002-10-28 20:28:44

Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maryla Stadnik" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> nie-pocenie się?? I czy nie jest to jakis "sztuczny" środek? Masz tam może
> jakiś opis działania?? I czy efekt jest długotrwały?

Kiedys byla dyskusja tutaj na temat antyperspirantow, ekspertem nie jestem,
ale wydaje mi sie, ze na ciele jest jeszcze dosyc miejsca i gruczolow
potowych, przez ktore pot tak czy inaczej sie "wydostanie". Ja stosuje
dopiero trzeci tydzien ten dezodorant, ale efekt jest juz widoczny. Nie
wiem, czy faktycznie prze te 5 dni nie bede sie pocila, ale 3 dni
wytrzymalam jak do tej pory.

Pozdrawiam
Ola

poszukuję "złotej rączki"