anoreksja - prosba o pomoc

1. Data: 2002-01-14 13:46:56

Temat: anoreksja - prosba o pomoc
Od: "Sylwia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
mam na imie Sylwia i odchudzam sie ,,od zawsze" :-))) ale nie dlatego pisze.
Oprocz lekkiej nadwagi mam tez siostre. Dwa miesiace temu opuscila dom
rodzinny, zamieszkala w innym miescie ( drugi koniec Polski ), ma prace, ma
gdzie mieszkac. Gdy zobaczylam ja podczas swiat nie poznalam jej. Odjezdzala
jako 21 letnia dziewczyna o ,,parametrach" 160cm / 55 kg a teraz po tak
krotkim czasie nie wazy wiecej nic 45 kg, moze nawet mniej. Podczas swiat
prawie nic nie jadla. Juz teraz przyznaje, ze nie moze jesc; pokarm nie
przechodzi jej przez gardlo. Choc zdaje sobie z tego sprawe, nie chce w
ogole o tym rozmawiac, dla niej nie ma problemu, wyblada szczuplo i wszystko
jest ok. Wiem, ze jest to chwila gdzie moze byc juz tylko gorzej. Chcialabym
jej jakos pomoc ale ona odklada sluchawke ilekroc probuje rozmowy na ten
temat. Poza tym co ja jej powiem, ,,masz jesc".
Pisze do Was proszac o rade, jak rozmawiac z dziewczyna, ktora stoi u progu
anoreksji. Ewentualnie czy znacie instytucje ( w Warszawie ) mogace pomoc mi
w postepowaniu z siostra bo nie sadze bym ja sama mogla sklonic do wizyty w
stosownej poradni.
Z gory dziekuje za zyczliwosc
pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2002-01-14 14:04:19

Temat: Re: anoreksja - prosba o pomoc
Od: "Marudasek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cie Sylwie nawet nie wiesz jak doskonale Cie rozumiem....moja
mlodsza siostr miala anoreksje i przeszlam z rodzina przez to pieklo,
ktore trwalo ponad 7 lat.jak chcesz mozemy porozmawiac na priva, a
skad jestes, ...ja z Warszawy ale to od niedawna ,gdyz do niedawna
mieszkalam w Gliwicach,jak na razie moge Ci polecic stone
http://www.kki.pl/thereat/
i poza tym duzo jest stron posieconych tej chorobie jak rowniez
istnieje wiele forum dyskusyjnego
Co do Warszawy to moge podac Ci pare adresow
Fundacja BNW -Centrum Edukacji i Pomocy dla Osób z Problemami Żywienia
Warszawa tel 022 642-30-40
Centrum Terapii Psychogennych Zaburzeń Odżywiania 022 853 88 73
Centrum Terapii Edukacji Psychologicznej022 842 25 71
Instytut Psychiatrii i Neurologii Klinika Psychiatrii Dzieci i
Młodzieży 022 642 66 11

to tyle trzymaj sie cieplo wiem jak to jest trudne .... szczególnie w
Twoim przypadku...nie mam recepty na to rozmowa jeszcze raz rozmowa i
to nie tylko o tym ze jestes koszmarnie chuda tylko wnikanie w jej
zycie i sprobowanie odnalezc prawdziwy problem, gdyz to choroba duszy,
a nie ciala, chociaz czasem wydaje mi sie ze sa rozne jej odmiany -
jak np chec wygladania jak modelka...ale mysle ze Twoja siostr to ten
bardziej skomplikowany przypadek
czekam na wiesci od Ciebie

Kasia
k...@f...pl

Handlowe dieta
Handlowe
Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.
Jedna droga