Re: anorexia nervosa

From: "Stilnox" <w...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: anorexia nervosa
Date: Fri, 23 Aug 2002 14:54:05 +0200
Sender: w...@p...onet.pl@serwer.netblok.media-com.com.pl

jestesmy z okolic Katowic.
jako nastolatka byla pod opieka psychiatry, przez 5 lat brala
trojpierscieniowe leki przeciwdepresyjne (po ktorych byla wyrazna poprawa).
teraz nie chce brac jakichkolwiek lekow, a jej stan sie pogarsza.
tu nawet nie chodzi o dziwne jedzenie, ale o sposob jedzenia: ciagle
planowanie posilkow, ustawianie ich na konkretna godzine, zawalenie swiata
gdy tylko cos zaburzy ten plan. wydaje mi sie, ze to jest najgorsze, bo to
nie pozwala jej normalnie zyc. zyje poto zeby jesc, a nie je zeby zyc.

Użytkownik "Gosia" <t...@m...meil> napisał w wiadomości

> rozumiem. pamietaj, ze odgrywasz bardzo wielka role w procesie zdrowienia
> twojej kobiety, ale: musisz bardzo uwazac ze swoim "naciskiem" na niektore
> jej zachowania, myslenie, itp.
> badz zawsze przy niej, badz dla niej oparciem, probuj ja zrozumiec.
pytaj,