antykoncepcja

1. Data: 2005-05-25 07:18:11

Temat: antykoncepcja
Od: "Kaśka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Czy ginekolog może przepisać tabletki antykoncepcyjne podczas pierwszej wizyty
czy też potrzebne są jakieś dodatkowe badania (hormony). Dziękuję za odpowiedzi

2. Data: 2005-05-25 07:33:42

Temat: Re: antykoncepcja
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaśka <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> wizyty
> czy też potrzebne są jakieś dodatkowe badania (hormony). Dziękuję za

Użyj inteligentnie Google'a i znajdź zalecenia Polskiego Towarzystwa
Ginekologicznego.

JoP

3. Data: 2005-05-25 07:33:44

Od: dagux <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zaczynalam brac dwa razy, za kazdym razem bez badan ale chyba lepiej
zeby lekarz znal Twoj pozim chormonow. Gdy ja prosiłam lekarza o
skierowanie na badania stwierdzi, ze nie ma takiej potrzeby.

Daga

4. Data: 2005-05-25 07:35:37

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dagux <d...@g...pl> napisał(a):

> Ja zaczynalam brac dwa razy, za kazdym razem bez badan ale chyba lepiej
> zeby lekarz znal Twoj pozim chormonow.

Znał co? I czego?

> Gdy ja prosiłam lekarza o
> skierowanie na badania stwierdzi, ze nie ma takiej potrzeby.

Bo bez szczególnych wskazań nie ma. Google, archiwum grupy, słowa kluczowe:
vlad, dynamicznie.

JoP

5. Data: 2005-05-25 08:42:39

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dagux" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ja zaczynalam brac dwa razy, za kazdym razem bez badan ale chyba lepiej
> zeby lekarz znal Twoj pozim chormonow. Gdy ja prosiłam lekarza o
> skierowanie na badania stwierdzi, ze nie ma takiej potrzeby.

Bo nie ma. Wystarczy wywiad.

Pozdr. Ewa

6. Data: 2005-05-25 09:04:56

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 25 May 2005 10:42:39 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Ewa W, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Bo nie ma. Wystarczy wywiad.

Ale przydaloby sie jeszcze sprawdzenie stanu watroby.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

7. Data: 2005-05-25 09:09:57

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna napisał(a):

> Ale przydaloby sie jeszcze sprawdzenie stanu watroby.

a przy okazji jakieś podstawowe badania, np krwi też by nie zaszkodziło,
a pomogło by ocenic ogólną konycje pacjentki...

mi jeszcze robiono usg, tak troche profilaktycznie

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

8. Data: 2005-05-28 21:08:53

Od: "Marcin Ciesielski" <m...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wizyty
> czy też potrzebne są jakieś dodatkowe badania (hormony). Dziękuję za

Badanie hormonalne jest konieczne, żeby dobrać właściwe tabletki
antykoncepcyjne i każdy uczciwy lekarz powinien je wykonać. Źle dobrane
tabletki mogą spowodować m.in. przewlekłe krwawienie (nie muszę pisać, o
jakie krwawienie chodzi), uderzenia gorąca, silne wahania nastroju itd. Nie
wszystkie tabletki zawierają taką samą ilość hormonów - stąd konieczność
indywidualnego dobierania w zależności od aktualnej ilości hormonów
płciowych we krwi.

--
W nagłówku adres antyspamowy - w razie pisania prywatnej wiadomości proszę
wpisać "op.pl" w miejsce "kutno.invalid".

9. Data: 2005-05-28 21:11:12

Od: "Marcin Ciesielski" <m...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "dagux" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Bo nie ma. Wystarczy wywiad.

Ryzykowne. W 95% przypadków wystarczy, a w 5% nie wystarczy - tylko że nie
wiadomo w których

10. Data: 2005-05-29 13:52:38

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski <m...@k...invalid> napisał(a):

> Badanie hormonalne jest konieczne, żeby dobrać właściwe tabletki
> antykoncepcyjne i każdy uczciwy lekarz powinien je wykonać.

Nie, nie jest. Może zanim zaczniesz pisać kompletne bzdury wyssane z brudnego
palucha i utyskiwań ignorantek na forach portalowych, przeszukasz archiwum
grupy używając podanych przeze mnie słów kluczowych, a przede wszystkim
zapoznasz się z zaleceniami Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego, hm?

JoP

Zmiany skorne posloneczne
pigułki antykoncepcyjne a recepta
EKG - wynik