Re: antykoncepcja a celulit

From: Hildegarda <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: antykoncepcja a celulit
Date: Fri, 22 Jun 2007 07:02:57 -0700

Moja historia po krótce wygląda tak: brałam długi czas tabletki ( z
zalecanymi przerwami), chudłam minimalnie po nich, cera super, ogólnie
samopoczucie też dobre. Koszmar miał jednak dopiero się pojawić, jak
definitywnie je odstawiłam, szykując się z dużym wyprzedzeniem na
ciążę. Wtedy zanikł mi okres, wtedy pojawiły się pryszcze, utyłam
mocno, biust zmalał (a brałam tabletki z podobno minimalną ilością
hormonów), włosy zaczęły się przetłuszczać, paznokcie połamane, dół
psychiczny ... czyli niby nic nie zmieniające w moim organiźmie
tabletki zasiały w nim spustoszenie. Wykonały jednak swoje działanie -
w ciąży nie byłam, a potem szczęśliwie zaszłam ...

Co do cellulitu, jakoś nie widzę teraz, ale swego czasu byłam na
kuracji Inneov Cellulit (może do tej pory trzyma się efekt, nie wiem
jednak jak to ocenić) ale fakt jest taki, że po 3 miesiącach picia
Inneov cellulit zniknął, a nogi zaczęły wyglądać lepiej dużo, tak
poprostu zdrowiej i juz nie boli mnie jak się szczypię palcami (to
podobno jeden z objawów). Inna sprawa,że Inneov nauczył mnie też
innego stylu życia - jem dużo warzyw, piję wodę zamiast coca-coli, jem
rybki, ćwiczę sobie sporo, pływam 1 w tygodniu na basenie, masuję nogi
włosianą szczotą codziennie rano podczas prysznica i to chyba dużo mi
daje, bo na tak rozbudzone nogi wcieram jeszcze krem antycellulitowy,
który ma sens dopiero po tym, jak cellulit zniknał po piciu Inneovu,
bo ten działał od środka i zredukował złogi tluszczu i drenowal moje
szanowne komóreczki ...

Więc ja wiem? Tabletki mogą chyba wszystko powodować, ale z tego co mi
wiadomo Inneov Cellulite można pic nawet biorąc tabsy, wiec może to
jest jakieś rozwiązanie ? :)