Re: antysemityzm

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: antysemityzm
Date: Sat, 31 Oct 2009 08:46:14 -0700 (PDT)

Robakks wrote:
> "glob" <r...@g...com>

> Robakks: Ale on nie gadał z Robakksem tylko z Tobą. :)
> Ciebie jednostko nie ma? :-)
Robakks nie obrażaj się, ale bywa że bełkoczesz, znalazłeś
naśladowcę ;) Jak mnie nie ma, jestem, właśnie chodzi o to aby ludzie
byli sobą, i dzięki temu nie ulegali się podporządkowywać, tylko że
AWcik uważa, iż w procesie globalizacji tradycja jest potrzebna do
obrony przed globalizacją. Ja uważam, że zrzekając się ''ja'' dla
tradycji ułatwiamy tworzenie mechanicznych ludzi i odbieramy sobie
możliwości obrony własnego człowieczeństwa przed globalizacją, jak
ktoś woli po Witkacemu=hiper-robociarzy.
Uważam, w przeciwieństwie do AWcika, że człowiek powinien dążyć do
nagości wbrew wszystkim formą, tak wydaje mi się bardziej uczciwie.