aparat do kontroli oddechu u noworodka

1. Data: 2003-07-04 15:38:50

Temat: aparat do kontroli oddechu u noworodka
Od: "knudson" <k...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow.
Moj nowonarodzony siostrzeniec ma problemy z oddychaniem i w szpitalu
poradzono mojej siostrze, zeby postarala sie kupic aparat do kontroli
oddychania dla dzieciaka. Podobno gdzies na Opolszczyznie mozna to dostac.
Prosba: jak dokladnie nazywa sie takie urzadzenie, gdzie je mozna kupic
(Opole albo sklep internetowy), ew. jakies porady dotyczace uzywania takiego
ustrojstwa.

Z gory dziekuje za pomoc
Marcin Bondyra

3. Data: 2003-07-04 17:51:07

Temat: Re: aparat do kontroli oddechu u noworodka
Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez sie tym interesowalam i znalazlam cos takiego na allegro: monitor
oddechu dla niemowlat,
http://www.allegro.pl/search.php?string=monitor+odde
chu&closed=1
Rozni sie to wprawdzie od takich szpitalnych, ale funkcje chyba swoja
spelnia....? Sama jestem ciekawa opinii fachowcow, bo niedlugo moge tego
potrzebowac
Pozdrawiam
Roma

2. Data: 2003-07-04 17:51:07

Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-07-04 19:58:57

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roma" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Rozni sie to wprawdzie od takich szpitalnych, ale funkcje chyba swoja
> spelnia....? Sama jestem ciekawa opinii fachowcow, bo niedlugo moge tego

Monitory Angelcare są jednymi z najlepszych dostępnych w Polsce i na
świecie.
W klinicznym szpitalu dziecięcym w Białymstoku (jedna z klinik zajmuje sie
badaniami nad zaburzeniami oddychania w czasie snu u dzieci ) są bardzo
chętnie używane i "chwalone".
Nasi pediatrzy polecają je rodzicom dzieci z grupy ryzyka SIDS.
Z tym, że istnieje również możliwość wyporzyczenia monitora - cena za rok
wynosi 50% wartości sprzętu.
Jola

5. Data: 2003-07-04 23:25:21

Od: "knudson" <k...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bardzo dziekuje za pomoc w uzyskaniu informacji. Trafilem na strony
poswiecone monitorom oddychania oraz SIDS i mysle ze moga byc bardzo
przydatne (oby nie!).

Pozdrawiam,
Marcin Bondyra

wysypka na stopie