apropo dzemow

1. Data: 2001-01-06 06:46:27

Temat: Re: paczki, faworki....
Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie sa to prawdziwe paczki ale przypomnjaja troche paczki kiedy sie je
posypie cukrem pudrem. (Lukru niestety nie umiem zrobic a pewnie tez bylby
dobry.)
Nazywam te paczki
Paczkami od Miry, bo dostalam ten przepisy od mojej kolezanki Miry.

Skladniki:
1 kg maki
3 proszki do pieczenia
3 cale jajka
500 ml kwasniej smietany
odrobina mleka

Wykonanie:
Wysypac make z proszkiem do pieczenia na stolnice do doleczka
wrzucic rozbite jajka smietane i zrobic z tego ciasto. Gdy jest zbyt tempe
dodac
odrobine mleka.
Tak zrobione ciasto wrzycamy do lodowki na ladnych pare godzin, moze byc
nawet na dobe lub na 2 godziny do zamrazalnika.
Kiedy ciasto odpocznie w chlodzie walkowac tak na grubosc 4-5 milimatrow
i kroic nozem na prostokaty dowolnej wielkosci, wrzucac na garacy olej i
smazyc
tak jak paczki. Mozna tez urywac reka takie nieforomne ksztalty rozciagac
w palcach
(ja wole takie).
Tak usmazone niby paczki mozna jesc zupelnie bez niczego lub psypac cukrem
pudrem i
beda udawaly prawdziwe paczki, lub przekrawac i smarowac czyms slodkim lub
slonym
Szybkie bardzo proste do wykonanaia i smaczne.
Wlasnie pojde do kuchni i przygotuje sobie ciasto ktore potrzymam do rana w
lodowce
i rano jemy paczki od Miry :)))
Smacznego!!
Ania
Agnieszka Szalewska-Palasz <s...@b...nih.gov> wrote in message
ih.gov...

1. Data: 2001-01-06 19:34:06

Temat: apropo dzemow
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

widzieliscie kiedys dzem bananowy? jak smakowal?

--
Rena lub Gregor*

ZAJRZYJ DO MOICH AUKCJI:
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=86312

*) niepotrzebne skreślić :)))

1. Data: 2001-01-07 14:58:43

Temat: Odp: apropo dzemow
Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> widzieliscie kiedys dzem bananowy? jak smakowal?

pyyyyyyszny.wstyd sie przyznac ale zjadlam naraz caly sloik lyzeczka...
asias

1. Data: 2001-01-07 16:52:34

Temat: Re: apropo dzemow
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale skad go wzielas? to byl kupiony czy domowy?

1. Data: 2001-01-07 21:07:17

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a589e84$...@n...vogel.pl...
> ale skad go wzielas? to byl kupiony czy domowy?

niestety kupiony i to na dodatek pojawil sie tylko w jednym rzucie:(((
mial swietny, lagodno-kremowy smak i do tej pory poszukuje go wszedzie
asias

1. Data: 2001-01-07 22:37:16

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

a pamietasz firme, czy chociaz jak wygladal sloiczek?
i czy to bylo w polsce?

1. Data: 2001-01-08 12:40:25

Od: "Asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> a pamietasz firme, czy chociaz jak wygladal sloiczek?
> i czy to bylo w polsce?

w polsce i to na dodatek w malym miasteczku:( a firma jakies zwykla. polska,
prosty, zwykly ksztalt sloiczka i nieciekawa etykietka. wiem ze niewiele ci
taka informacja pomoze, tak zreszta jak mi- odnalezc to cudo:(((

1. Data: 2001-01-08 12:53:56

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj sama zrobić ?
Sposób wydaje się prosty, babnany tamnie, cukier, może jeszcze jakieś Gelwe,
odrobina cynamonu.
Zrób jak powidła - pokrój obrane banany w talarki,l duś z czym chcesz
dodałbym parę rodzynek, odrobinkę cynamonu, może nawet 0,25 koniaczku ? ).
Jak znam banany to się rozpuszczą idealnie. N akoniec zgodnie z przepisem na
torebce zrzeluj to i masz dżem :)

--
ostry

Egzotyczne dżemy, powidła