Re: apropos śmietanki i nie majonezowi

1. Data: 2004-04-17 13:51:19

Temat: Re: apropos śmietanki i nie majonezowi
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-04-17 at 15:51, Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Moge (i czasami to zreszta robie). Problem polega na tym ze

Jestes chyba najcierpliwsza osoba jaka znam...

Kot bezogonkowy i kurza noga z majerankiem

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-04-17 13:51:31

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 17 avril 2004 ŕ 15:08:30, Koko-sanka a écrit :

> A nie możesz sobie ustawić żeby automatycznie ustawiało się na ISO 8859-2?

Moge (i czasami to zreszta robie). Problem polega na tym ze
uczestnicze rowniez w grupach ktore uzywaja defoltowo ISO 8859-15, i w
tym wypadku krzaki mi sie wyswietlaja jezeli tam z kolei ktos sobie
kodowania nie ustawil (oczywiscie wtedy przypominam tez tym osobom o
kodowaniu).

Osoby ktore uczestnicza w polsko- i angielskojezycznych grupach nie
maja tego problemu (jak wiadomo angielski ogonkow nie posiada). Ja
natomiast uczestnicze w grupach polsko- i francuskojezycznych czyli w
dwoch *roznych* systemach ogonkowych.

Stad moje zanudzanie o prawidlowym kodowaniu...

Zauwaz ze moge sobie recznie kodowanie zmieniac, przy kazdym poscie.
Jest to meczace, wiec najczesciej po pewnym czasie przestaje takie
posty czytac :-(

> W jakim to programie tak się dzieje???

Dzdzu juz odpowiedzial (slusznie i naukowo). Rzuc okiem na moje
naglowki (wstawiam de tego postu).

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-04-17 14:03:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Apr 2004 15:51:19 +0200, m...@p...onet.pl (Kot)
wrote:

>Jestes chyba najcierpliwsza osoba jaka znam...
>
>Kot bezogonkowy i kurza noga z majerankiem
>
>--
>Kot <m...@p...onet.pl>

dokladnie tak samo mysle co Kot, choc zem jest bez majeranku.
tylko z sosem, od ktorego sie raz dwa uzaleznilam - nazywa sie
makhani, jest od kurczaka, troche jak tandoori i sos jest
najpiekniejszy na swiecie. znalazlam nawet przepis wlasnie z
kawalkami duzymi cynamonu i listkami bobkowymi...

trys i sos
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-04-17 14:06:57

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał/a:

> [...]
> maja tego problemu (jak wiadomo angielski ogonkow nie posiada). Ja
> natomiast uczestnicze w grupach polsko- i francuskojezycznych czyli w

Ewo, a czy nie prościej by było ustawić sobie dwóch tożsamości, jednej dla
grup polskich, drugiej dla francuskich i tam odpowiednie kodowanie? Wtedy
zamiast mozolnie przebijać się do kodowania klikałabyś tylko raz na jednej
z tożsamości przy pisaniu posta.

Pozdrawiam
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-04-17 14:07:46

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Kot napisał/a:

> Jestes chyba najcierpliwsza osoba jaka znam...

Faktycznie, mnie by cierpliwości brakło ;)

Pozdrawiam
Koko-sanka

1. Data: 2004-04-17 14:12:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>No to w temacie : zrobilam na Wielkanoc udko jagniece tandoori, i
>swietne wyszlo, polecam.
>

>Ewcia

a masz piec tandoor w SWOJEJ kuchni? :)))))))))))

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-04-17 14:15:39

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 17 avril 2004 ŕ 16:03:29, Krysia Thompson a écrit :

> dokladnie tak samo mysle co Kot,

Eh tam, ja po prostu juz tyle razy ten temat przerabialam...

1. Data: 2004-04-17 14:19:39

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 17 avril 2004 ŕ 16:06:57, Koko-sanka a écrit :

> Ewo, a czy nie prościej by było ustawić sobie dwóch tożsamości, jednej dla
> grup polskich, drugiej dla francuskich i tam odpowiednie kodowanie?

Ale ja chce miec tylko *jedna* tozsamosc, miedzynarodowa :-)
A zadne oprogramowanie nie pozwoli na dwie *identyczne* tozsamosci.

> Wtedy
> zamiast mozolnie przebijać się do kodowania klikałabyś tylko raz na jednej
> z tożsamości przy pisaniu posta.

To dla mnie jest rownoznaczne z rozdwojeniem jazni !!!
:-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-04-17 15:18:34

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-04-17 at 16:15, Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Eh tam, ja po prostu juz tyle razy ten temat przerabialam...

no wlasnie, ja juz bym gryzla ;)

Kot i manzanita

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-04-17 15:18:34

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-04-17 at 16:03, Krysia Thompson wrote:

> [...]
> najpiekniejszy na swiecie. znalazlam nawet przepis wlasnie z
> kawalkami duzymi cynamonu i listkami bobkowymi...

I JESZCZE sie nie podzielilas ???

Kot zakochany na smierc w tandoori i cynamonie

--
Kot <m...@p...onet.pl>

Re: Nie całkiem OT -makatka kuchenna ;)))))
Re: apropos śmietanki i nie majonezowi
Re: Co to jest ?mietan-fix???
Dla Arielki - zupa orzechowa
Jaja po irlandzku