apteka internetowa

1. Data: 2006-05-29 21:45:52

Temat: apteka internetowa
Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam sprawdzonej apteki internetowej. Czy jest jakaś godna polecenia?
Dziękuję i pozdrawiam
Aśka

2. Data: 2006-05-30 05:29:07

Temat: Re: apteka internetowa
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.aquavitae.com.pl

3. Data: 2006-05-30 15:28:29

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam!
> Szukam sprawdzonej apteki internetowej. Czy jest jakaś godna polecenia?
> Dziękuję i pozdrawiam

www.domzdrowia.pl - niskie ceny i rozne promocje mnie powalaja tam od lat w
porownaniu do mojej nablizszej apteki.

4. Data: 2006-05-30 16:37:32

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

: www.domzdrowia.pl - niskie ceny i rozne promocje mnie powalaja tam od lat
: porownaniu do mojej nablizszej apteki.

a od kiedy to jest apteka !!!!!!!! ma tylko taką nielegalną nazwe

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0622-1, 2006-05-29
Przetestowano na: 06-05-30 18:37:33

5. Data: 2006-05-30 16:42:56

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek." <M...@p...fm> napisał w wiadomości

> a od kiedy to jest apteka !!!!!!!! ma tylko taką nielegalną nazwe

a co rozumiesz pod pojeciem "apteka internetowa"?

6. Data: 2006-05-30 17:10:04

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co rozumiesz pod pojeciem "apteka internetowa"?

może "sklep internetowy na bazie punktu aptecznego"?

7. Data: 2006-05-30 17:26:43

Od: "bynio" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.777ebuy.com
szybko i na temat.

8. Data: 2006-05-30 21:12:10

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> może "sklep internetowy na bazie punktu aptecznego"?

rany, ale sie czepiacie nazw. jak tam kupuje leki bez recepty, bo na recepte
polskie prawo nie zezwala. dla mnie to apteka, a wy to nazywajscie, jak
sobie chcecie.

9. Data: 2006-05-31 06:04:40

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

:
: > a od kiedy to jest apteka !!!!!!!! ma tylko taką nielegalną nazwe
:
: a co rozumiesz pod pojeciem "apteka internetowa"?
Witam.
To jest nowomowa
Bo są apteki ,punkty apteczne , sklepy zielarsko medyczczne itp i często dla
zwabienia nabywców aby to lepiej brzmialo nazywa sie apteką coś co nim mie
jest..
felczer to prawie lekarz , licencjat prawie magisterium , coś prawie zywiec
.Jest to po prostu nieuczciwie zastosowany znany chwyt reklamowy.
Marek

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0622-1, 2006-05-29
Przetestowano na: 06-05-31 08:04:42

10. Data: 2006-05-31 18:32:20

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zywiec
> .Jest to po prostu nieuczciwie zastosowany znany chwyt reklamowy.

słownik wyrazów obcych

apteka (Europa)
(gr. apothéke) farm. miejsce sprzedaży leków; czasem także ich wyrobu.
dopiero stworzysz nowomowe, zamiast 1 slowem okreslisz jakies miejsce tworem
kilku slow. ja tam kupuje magne-b6, masc na zajady, kwas foliowy, aspiryne -
dla mnie to apteka. autor posta zadal pytanie o apteke i wszyscy wiedzieli o
co chodzi.

Zrosty po zastrzykach
CFV2: pl.sci.neuronauki (glosowanie)
Krwawienie po "cesarce" - jak dlugo?
Krwawienie po "cesarce" - jak dlugo?
szczepionka Salco-Trichovac a grzybiczne zapalenie pochwy