apteka internetowa

11. Data: 2006-05-31 19:15:19

Temat: Re: apteka internetowa
Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:447dda91$0$22583$f69f905@mamut2.aster.pl...
: apteka (Europa)
: (gr. apothéke) farm. miejsce sprzedaży leków; czasem także ich wyrobu.
: dopiero stworzysz nowomowe, zamiast 1 slowem okreslisz jakies miejsce
tworem
: kilku slow. ja tam kupuje magne-b6, masc na zajady, kwas foliowy,
aspiryne -
: dla mnie to apteka. autor posta zadal pytanie o apteke i wszyscy wiedzieli
: co chodzi.

Witam

http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/0533.htm

USTAWA
z dnia 6 września 2001 r.
Prawo farmaceutyczne

Art. 65. 1. Obrót produktami leczniczymi może być prowadzony tylko na
zasadach określonych w ustawie.
Art. 68. 1. Obrót detaliczny produktami leczniczymi prowadzony jest w
aptekach ogólnodostępnych, z zastrzeżeniem przepisów ust. 2, art. 70 ust. 1
i art. 71 ust. 1.
3. Zabrania się prowadzenia wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych w
ramach obrotu detalicznego.
Art. 70. 1. Poza aptekami obrót detaliczny produktami leczniczymi, z
uwzględnieniem art. 71 ust. 1 i 3 pkt 2, mogą prowadzić punkty apteczne.
Art. 71. 1. Poza aptekami i punktami aptecznymi obrót detaliczny produktami
leczniczymi wydawanymi bez recepty lekarskiej, z uwzględnieniem ust. 3, mogą
prowadzić:
1) sklepy zielarsko-medyczne,
2) sklepy specjalistyczne zaopatrzenia medycznego,
3) sklepy zoologiczne,
4) sklepy zielarsko-drogeryjne,
5) sklepy ogólnodostępne
- zwane dalej "placówkami obrotu pozaaptecznego".
Art. 86. 1. Apteka jest placówką ochrony zdrowia publicznego, w której osoby
uprawnione świadczą w szczególności usługi farmaceutyczne, o których mowa w
ust. 2.
Art. 99. 1. Apteka ogólnodostępna może być prowadzona tylko na podstawie
uzyskanego zezwolenia na prowadzenie apteki.

czytaj dokladnie i zapytaj się ich jakie mają zezwolenie i czy nie lamią
prawa sprzedając przez internet.

Prawie Zywiec ale..

Marek

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0622-2, 2006-05-31
Przetestowano na: 06-05-31 21:15:20

12. Data: 2006-05-31 19:45:19

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek." <M...@p...fm> napisał w wiadomości

> czytaj dokladnie i zapytaj się ich jakie mają zezwolenie i czy nie lamią
> prawa sprzedając przez internet.

czytaj dokladniej, o co pyta autor watku. jest pytanie, czy znamy dobrze
dzialajaca apteke. ja znam - jest to dom zdrowia. maja duzo tansze leki bez
recepty i dostawe bardzo szybka. dlatego ja te apteke polecam.

i jesli ci sie chce, to poszukaj w wyborczej bylo wiele artykulow o tym, jak
apteke te chcieli wykonczyc, miala kontrole za kontrola. i jakos dziala
dalej. ale nie o to pyta autor watku.

13. Data: 2006-05-31 20:27:49

Od: "RobertSA" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

siliana wrote:

> [...]
> dobrze dzialajaca apteke. ja znam - jest to dom zdrowia. maja duzo
> tansze leki bez recepty i dostawe bardzo szybka. dlatego ja te apteke

Rowniez polecam, aczkolwiek musze stwierdzic, ze z ta szybka dostawa to nie
do konca - ostatnio dwukrotnie z rzedu czekalem ok. tygodnia, przedtem
bywalo szybciej (mowa o dostawie najtanszej, poczta).

14. Data: 2006-05-31 20:36:29

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <n...@a...invalid> napisał w wiadomości

> Rowniez polecam, aczkolwiek musze stwierdzic, ze z ta szybka dostawa to
> nie do konca - ostatnio dwukrotnie z rzedu czekalem ok. tygodnia, przedtem
> bywalo szybciej (mowa o dostawie najtanszej, poczta).

u mnie jest czasem opoznienie, jak czegos brakuje i czekaja na dostawe z
hurtowni, ale wtedy zwykle mailuja albo dzwonia.

15. Data: 2006-06-01 06:03:34

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

[...]

TO NIE JEST APTEKA
ale nie ma co ciągnąć wątku w ramach negatywnej reklamy bo o to chodzi
nie..??

no więc z chorym sercem do felczera , z chorym zębem do kowala , zamiast
masla margaryna , smak i zapach prawie naturalny ,

no ale falsz i mimikra zawsze w przyrodzie funkcjonowaly.

no i czy zawsze coś co wygląda jak lek jest lekiem ?

Koniec, koniec.

Marek

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0622-2, 2006-05-31
Przetestowano na: 06-06-01 08:03:36

16. Data: 2006-06-01 16:28:05

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> TO NIE JEST APTEKA

temat post ma ograniczona liczbe znakow. jak wiec ty nazwalbys apteke
internetowa?

> ale nie ma co ciągnąć wątku w ramach negatywnej reklamy bo o to chodzi
> nie..??

chyba tobie, bo jatrzysz, a juz dawno byloby po temacie, bo kto korzysta z
aptek internetowych, ten juz sie wypowiedzial.

> no więc z chorym sercem do felczera , z chorym zębem do kowala

doprawdy nie mam pojecia o co ci chodzi. mnie leki, ktore kupuje w aptece
internetowej, zalecil lekarz. PRAWDZIWY.

> no i czy zawsze coś co wygląda jak lek jest lekiem ?

kwas foliowy, magne-b6 - zdaniem moich lekarzy to sa leki, ale ty pewnie
wiesz lepiej.

> Koniec, koniec.

ufff

17. Data: 2006-06-01 21:12:29

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

.

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0622-3, 2006-06-01
Przetestowano na: 06-06-01 23:12:31

18. Data: 2006-06-02 19:37:04

Od: "hesy" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rany, ale sie czepiacie nazw. jak tam kupuje leki bez recepty, bo na
recepte
> polskie prawo nie zezwala.

Od dziś, albo wczoraj można w domzdrowia.pl kupować leki na receptę...
Właśnie się dziś bardzo zdziwiłam, jak to zobaczyłam.
Pozdrawiam, Helena

19. Data: 2006-06-02 20:04:17

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hesy" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> Od dziś, albo wczoraj można w domzdrowia.pl kupować leki na receptę...
> Właśnie się dziś bardzo zdziwiłam, jak to zobaczyłam.

wow - ale super informacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zrosty po zastrzykach
CFV2: pl.sci.neuronauki (glosowanie)
Krwawienie po "cesarce" - jak dlugo?
Krwawienie po "cesarce" - jak dlugo?
szczepionka Salco-Trichovac a grzybiczne zapalenie pochwy