archiwum - co sie stalo?

1. Data: 2003-07-14 15:21:23

Temat: archiwum - co sie stalo?
Od: "Kasia Kesicka" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
Co sie stalo z bezcennym archiwum grupy, ktore jeszcze do niedawna bylo
dostepne pod adresem http://www.kuchnia.3miasto.pl
Probuje odnalezc tam kilka Waszych przepisow, ktore mi bardzo przypadly do
gustu i w ogole powertowac sobie Wasze menu, ale caly dzien dostaje komunikat
ze strona jest niedostepna. Czy to awaria, czy przeniesliscie archiwum na
inny adres (jaki?), czy też archiwa przestaly byc dostepne?

Jestem zalamana, bo jako absolutnie poczatkujacej pani domu, co to nigdy
wczesniej przy kuchni nie stala, Wasze przepisy niejednokrotnie niemal
ratowaly zycie, zapewnialy przemile chwile przy stole i podziw w oczach mojej
drugiej polowy - tym wiekszy, ze na razie do dyspozycji mam tylko
jednopalnikowa kuchenke elektryczna, ktorej temperature reguluje
wyciagnieciem wtyczki z gniazdka - a jednak, dzieki Waszym przepisom
zgromadzonym w sieci udawalo mi sie przynajmniej raz na tydzien wybrac jakas
prosta, niewymagajaca smakowitosc i urzadzic prawdziwe wydarzenie przy stole.
Nie wiem, co bedzie bez Waszych archiwow :((

A propos, czy ktos zna miejsce w sieci, gdzie znajde duzo przepisow realnych
w moich warunkach (bez piekarnika i ten jeden nieszczesny palnik)?

Wszystkich pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2003-07-14 16:29:32

Temat: Re: archiwum - co sie stalo?
Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Kesicka" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie :)
> Co sie stalo z bezcennym archiwum grupy, ktore jeszcze do niedawna bylo
> dostepne pod adresem http://www.kuchnia.3miasto.pl

Jest tutaj:
http://www.kuchnia.bytow.pl/
pzdr
też Kasia

1. Data: 2003-07-14 17:25:45

Od: "Kasia Kesicka" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Mikołajczyk <K...@U...ceti.pl> napisał(a):

> Jest tutaj:
> http://www.kuchnia.bytow.pl/

Kasiu, wielkie dzieki, czy slyszysz jak kamien spadl mi z serca?
Jeszcze raz dziekuje. Tymczasem sie zegnam, bo do czasu kiedy warunki pozwola
mi prowadzic bardziej cywilizowana kuchnie, raczej nie bardzo zbieram wlasne
doswiadczenia, ile wykorzystuje cudze :(. Ale zobaczycie szanowni Grupowicze,
jeszcze kiedys Was zaskocze opisem, jakie to dania udalo mi sie pzyrzadzic na
jednym palniku elektrycznym :))) Niektorzy pewnie oniemieja ze zgrozy nad
roznymi popelnianymi przeze mnie barbarzynstwami - ale coz, czasami jednak
naprawde byt ksztaltuje swiadomosc :) :( (nie wiem, czy smiac sie, czy plakac)

Dla Wszystkich pozdrowienia b. serdeczne - Kasia Kesicka

1. Data: 2003-07-14 20:19:18

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witajcie :)
> Co sie stalo z bezcennym archiwum grupy, ktore jeszcze do niedawna bylo

Teraz jest tu www.kuchnia.bytow.pl albo tu www.kuchnia.bytow.pl

Dorota

1. Data: 2003-07-14 21:10:53

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora