aromatyczny zapach w pokoju , chyba z rur

1. Data: 2004-02-04 23:04:42

Temat: aromatyczny zapach w pokoju , chyba z rur
Od: "mateosh" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam grupe, jestem tu nowy , Mateusz , milo mi

pisze z takim oto problemem:

od ok pol roku - sporadycznie (raz na kilka tygodni) , przez kilka godzin
dziennie , w pokoju czuc dziwny zapach. zapach ten z poczatku wydawal mi sie
pochodzic z jakiegos palacego sie zasilacza albo czegos takiego. taki dziwny
chemiczny zapach. zapach niedawno lekko sie zmienil , pachnie teraz zupelnie
jak jakies kadzidelka , bardzo specyficzny aromatyczny zapach. jako jego
zrodlo zlokalizowalem ze 100% pewnoscia okolice rur i podlaczonego do nich
kaloryfera.

jak myslicie, co to moze byc?
dodam ze mieszkam na przedostatnim pietrze 10cio pietrowego bloku.

i od razu zapytam o jeszcze jedna rzecz , ale najpierw przedstawie jak to
wyglada na ascii rysunku :)
(konieczne czytanie przy uzyciu czcionki o stalej szerokosci znaku)

_ _ _ _ |+| | |
/ \ / \ / \ / \__ _|+|__| |____
| | | | | |+| | |
| kaloryfer| | |+| | |
| | | | | |+| | |
\_/ \_/ \_/ \_/ | | | |
| | | |
| | | |

(1) - zawor
(2) - rury wchodza w sciane , najprawdopodobniej do sasiada :)

i teraz pytanie:
wszytkio wydaje sie byc ok , kaloryfer cieply , w pokoju cieplo..
ale czesc rury zaznaczona krzyzykami jest zupelnie zimna ! pod tym spojeniem
jest cieplo , ale nad - zimno. czy to normalne? czy to moze miec zwiazek z
tym zapachem?

dziekuje z gory za uwage.

1. Data: 2004-02-06 09:17:07

Temat: Re: aromatyczny zapach w pokoju , chyba z rur
Od: "Aga" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mateosh" <m...@o...pl> wrote in message
> witam grupe, jestem tu nowy , Mateusz , milo mi
>
> pisze z takim oto problemem: ...........

Witam!

Sąsiad pali kadzidełka?

Pozdrawiam

Agnieszka

[reklama] skuteczne czyszczenie dywanow, materacy, tapicerek meblowych i samochodowych
zaciek pod parapetem?
Zlewozmywakowy dylemat
Cytrusy- drzewka
Jak prać firanki z organzy?