astma - terapia kombinowana

1. Data: 2008-12-14 10:18:00

Temat: astma - terapia kombinowana
Od: "manning" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Leki-na-astme
-tylko-dla-najbogatszych,wid,10665028,wiadomosc.html

mam pytanko o jakich dwoch lekach w jednym inhalatorze ten
facet mowi. cena nie jest problemem. do tej pory nie mielismy
w rodzinie swiadomosci, ze taka terapia i taki lek dla astmatykow
jest ... niestety ani w tym artykule ani w wypowiedzi audio nie
pada zadna nazwa ... plz hlp ...

2. Data: 2008-12-14 11:09:46

Temat: Re: astma - terapia kombinowana
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "manning" napisał:

> plz hlp ...

OMG. A wpisać w googla "lista le..." i sam dopisuje "...ków
refundowanych w 2009" to nie łaska?
http://www.rynekzdrowia.pl/Finanse-i-zarzadzanie/Mam
y-nowa-liste-lekow-refundowanych,3071,1,2.html

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2008-12-14 11:15:20

Od: Anna Judycka Fajok <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

manning pisze:
> [...]
> w rodzinie swiadomosci, ze taka terapia i taki lek dla astmatykow
> jest ... niestety ani w tym artykule ani w wypowiedzi audio nie

Witam,
nie wiem czy jest to handlowa nazwa leku, ale znalazłam coś takiego: Lek
kombinowany Symbicort Turbuhaler
o tu:
http://www.aotm.gov.pl/pliki/rada/Symbicort_Turbuhal
er.pdf

pzdr, Ania

4. Data: 2008-12-14 11:59:35

Od: Anna Judycka Fajok <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

manning pisze:
> [...]
> w rodzinie swiadomosci, ze taka terapia i taki lek dla astmatykow
> jest ... niestety ani w tym artykule ani w wypowiedzi audio nie

Znalazłam jeszcze to:
"W Polsce zarejestrowane są obecnie dwa takie preparaty: Symbicort oraz
Seretide."
z tego artykułu:
http://mediweb.pl/diseases/wyswietl.php?action=resul
ts&poll_ident=8&id=1341

5. Data: 2008-12-15 20:19:28

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Gru, 12:59, Anna Judycka Fajok
<a...@g...pl> wrote:
> [...]
a-astme-tylko-dla-najbog...

> Znalazłam jeszcze to:
> "W Polsce zarejestrowane są obecnie dwa takie preparaty: Symbicort oraz

Jest jeszcze Fostex, trzeba sobie zdac sprawe, że to nie sa nowe
leki, tylko od dawna znane preparaty: steryd i lek rozszerzający
oskrzela - połączone w jednym inhalatorze, wygodniej jest brać jeden
inhalator niż dwa, cne jest ponad 100 z l, i nie sa refundowane,
zaden minister zdrowia w Pl nie lubi i nie lubil lekó zlozonych,
dlaczego nie wiadomo
pa st.

Prestarium i Concor
Porfiria, bezsenność i melatonina
Aborcja - Patent
poszukuje dobrego neurochirurga
Musze isc znowu po skierowanie do laryngologa ?