ataki

11. Data: 2010-10-24 21:26:04

Temat: Re: ataki
Od: darthRara <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cz?sto miewam ataki ?miechu, nie mog? si? powstrzyma? od ?miania si?... I
> jak ju? zaczn? si? ?mia?, to nie mog? przesta?. Nie wiem, co robi?... Skar??
> si? na mnie przyjaciele i rodzina.

z drugiej strony to całkiem dobre ćwiczenia mm brzucha :)

12. Data: 2010-10-24 23:19:45

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-24 23:26, darthRara pisze:

> z drugiej strony to całkiem dobre ćwiczenia mm brzucha :)

Owszem, ale takie niespodziewane ataki śmiechu mogą też być na tle nerwowym.

--
animka

13. Data: 2010-10-25 12:34:29

Od: "kacha" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siemcia" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> Często miewam ataki śmiechu, nie mogę się powstrzymać od śmiania się... I
> jak już zacznę się śmiać, to nie mogę przestać. Nie wiem, co robić...
> Skarżą się na mnie przyjaciele i rodzina.

zdarza się to często na tle nerwowym

14. Data: 2010-10-25 12:56:47

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25-10-2010 14:34, kacha pisze:

> Użytkownik "siemcia" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> zdarza się to często na tle nerwowym

Albo po zażyciu niektórych substancji (także tych legalnych, na receptę).

--
Maddy

15. Data: 2010-10-25 14:39:09

Od: "siemcia" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darthRara" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> blanty się jara :]

dokładnie

16. Data: 2010-10-25 14:41:20

Od: "siemcia" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z drugiej strony to całkiem dobre ćwiczenia mm brzucha :)

Masz rację, to są dobre ćwiczenia na mięśnie brzucha... Ale mimo tego
wolałabym uniknąć dziwnych spojrzeń znajomych :)

17. Data: 2010-10-25 17:13:46

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-25 14:56, Maddy pisze:

> Albo po zażyciu niektórych substancji (także tych legalnych, na receptę).

Jakich?

--
animka

18. Data: 2010-10-25 17:15:45

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-25 16:41, siemcia pisze:
> Użytkownik "darthRara"<d...@t...pl> napisał w wiadomości

> Masz rację, to są dobre ćwiczenia na mięśnie brzucha... Ale mimo tego
> wolałabym uniknąć dziwnych spojrzeń znajomych :)

Jak kiedyś byłam po operacji pęcherzyka żółciowego (jeszcze ze szwami)
to opowiadali kawały, a mnie ze śmiechu mało co te szwy nie popękały.

--
animka

19. Data: 2010-10-28 18:49:36

Od: "adzik944" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Często miewam ataki śmiechu, nie mogę się powstrzymać od śmiania się... I
jak już zacznę się śmiać, to nie mogę przestać. Nie wiem, co robić... Skarżą
się na mnie przyjaciele i rodzina.

mysle ze powinienes sie probowac powstrzymac ale nie sadze ze efekty pojawia
sie szybko poniewaz chyba masz to we krwi i lubisz sie smiac. Z tego wynika
ze jestes osoba z ogromnym poczuciem humoru.

pozdrawiam komp

operacja przegrody nosowej
klątwa faraona
migdały
Moje problemy zdrowotne ........................ .
Jak długo mogą występować rewolucje żołądkowe po antybiotyku u dziecka?