migdały

1. Data: 2010-10-22 20:37:07

Temat: migdały
Od: Monika S <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Miesiąc temu usunięto mi migdały. Lekarz zapewniał, że nie powinnam
już łapać większych infekcji gardła. Tymczasem znowu dostałam
antybiotyk. Jaka może być tego przyczyna ?

2. Data: 2010-10-23 00:53:17

Temat: Re: migdały
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-22 22:37, Monika S pisze:
> Miesiąc temu usunięto mi migdały. Lekarz zapewniał, że nie powinnam
> już łapać większych infekcji gardła. Tymczasem znowu dostałam
> antybiotyk. Jaka może być tego przyczyna ?

Mnie matka nie pozwoliła wyciąć jak byłam mała, ale po latach mi te
dolegliwości przeszły. Nie łapie zapaleń pluc (raz miałam,wirusowe), bo
mi córka przyniosła ze szkoły i razem leżałyśmy. Przychodziła
pielęgniarka robić zastrzyki i córce bańki postawiła.
Koleżanka, której wycięto migdałki dostała pięknego, dzięcznego głosu
czego jej zazdrosciłam, bo mój głos nie jest ładny.

--
animka

3. Data: 2010-10-24 18:16:50

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za taki post. Tobie pewnie mało pomoże, ale inni może wyciągną
wnioski.

A może klimat masz zły?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

4. Data: 2010-10-24 18:34:59

Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika S <m...@g...com> napisał(a):

> Miesi=B1c temu usuni=EAto mi migda=B3y. Lekarz zapewnia=B3, =BFe nie powinn=
> am
> ju=BF =B3apa=E6 wi=EAkszych infekcji gard=B3a. Tymczasem znowu dosta=B3am
> antybiotyk. Jaka mo=BFe by=E6 tego przyczyna ?

Takie operacje mogą przynieść sukces albo całkowita porażkę
ja też miałem ciągłe kłopoty z gardłem
białe naloty w końcu samo przeszło

5. Data: 2010-10-25 14:35:39

Od: Monika S <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Myślałam, że gorzej już być nie może. To raczej nie jest kwestia
klimatu, niezależnie od tego mam ciągłe problemy. To trwa juz bardzo
długio. A te białe naloty obejmowały całe migdały czy tylko troche ?

6. Data: 2010-10-25 17:21:35

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-25 16:35, Monika S pisze:
> Myślałam, że gorzej już być nie może. To raczej nie jest kwestia
> klimatu, niezależnie od tego mam ciągłe problemy. To trwa juz bardzo
> długio. A te białe naloty obejmowały całe migdały czy tylko troche ?

Nasmaruj te białe naloty gencjaną i wyleczysz.

--
animka

7. Data: 2010-10-26 14:40:04

Od: "Marta C." <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 02:53, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
> Koleżanka, której wycięto migdałki dostała pięknego, dzięcznego głosu
> czego jej zazdrosciłam, bo mój głos nie jest ładny.

Doga Animko, a jakie wirusy wywołały u Ciebie zapalenie płuc? Poniekąd
nie rozumiem związku pomiędzy zapaleniem płuc a obecnością czy też
brakiem migdałów. Czy mogłabyś wyjaśnić mi ten związek?

8. Data: 2010-10-26 14:44:26

Od: "Marta C." <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 20:34, "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Takie operacje mogą przynieść  sukces  albo całkowita porażkę
> ja też miałem ciągłe kłopoty z gardłem
> białe naloty  w końcu samo przeszło

A może te "białe naloty" były naturalnym mechanizmem obronnym
organizmu?

9. Data: 2010-10-26 14:52:28

Od: "Marta C." <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Paź, 20:24, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Moze infekcja idzie od zoladka?
> Polecilbym czosnek - jest naturalnym antybiotykiem, ktory niszczy takze
> grzyby. Oczywiscie nie musisz zaraz gryzc zabkow czosnku. Mozesz go
> rozetrzec, wtedy straci swoj specyficzny smak lub kupic czosnek w
> kapsulkach. Na pewno nie zaszkodzi choc niestety na jakies trwalsze
> efekty mozesz liczyc gdzies po miesiacu.

Jak można określać czosnek mianem "naturalnego antybiotyku"?
Naturalnym antybiotykiem jest np. penicylina. Antybiotyki działają
bakteriobójczo.
A czosnek idealnie niekorzystnie wpływa na florę jelit. Więc jeśli
efektem pożądanym jest zaburzanie ze strony układu gastrycznego to
proszę jeść czosnek. Naturalne metody leczenie były popularne w
czasach zamieszchłych, teraz mogą stanowić jedynie dodatek do kuracji
lekowej.

10. Data: 2010-10-26 14:59:15

Od: Slaby <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Paź, 19:21, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

> Nasmaruj te białe naloty gencjaną i wyleczysz.
>
> --
> animka

A może od razu obciąć głowę? Jeśli występuje infekcja to raczej nie
powinno się jej leczyć "na własną rękę"! Tym bardziej wysuszającą
gencjaną. Tym preparatem można sobie co najwyżej wysuszyć pryszcza.

Moje problemy zdrowotne ........................ .
Jak długo mogą występować rewolucje żołądkowe po antybiotyku u dziecka?
klonowanie
szczepionki przed operacja
Kolonoskopia