klonowanie

1. Data: 2010-10-21 15:45:57

Temat: klonowanie
Od: Monika S <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy chcielibyście aby udało się sklonowanie człowieka?

2. Data: 2010-10-21 16:25:50

Temat: Re: klonowanie
Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 17:45, Monika S pisze:
> Witam. Czy chcielibyście aby udało się sklonowanie człowieka?

Udalo sie ale po co kopiowac jak natura wymyslila lepsze rozwiazanie ?

3. Data: 2010-10-21 17:12:46

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21-10-2010 17:45, Monika S pisze:
> Witam. Czy chcielibyście aby udało się sklonowanie człowieka?

Zależy którego...

--
MAddy

4. Data: 2010-10-21 21:41:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 08:45:57 -0700 (PDT), Monika S napisał(a):

> Witam. Czy chcielibyście aby udało się sklonowanie człowieka?

Już się udało.

5. Data: 2010-10-28 18:54:31

Od: "adzik944" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam Czy chcielibyście aby udało się sklonowanie człowieka?

raczej nie, naprzykladzie owcy Dolly, ktora sklonowano taki czlowiek tez
jakby go sklonowano bylby bradzo oslabiony i wiecej pieniedzy wydal by na
leki a nie na jedzenie, osobiscie jestem przeciwny temu.

pozdrawiam komp

szczepionki przed operacja
Kolonoskopia
Co to moze byc...