Re: badania krwi AspAT AlAT

Data: 2002-04-16 16:37:03
Temat: Re: badania krwi AspAT AlAT
Od: jakub <r...@w...polska.depfa-it.com>

On Tue, 16 Apr 2002 18:27:14 +0200
Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> wrote:

> [...]
powazne? pytam bo mi takie AspAT nic tam nie mowi...

> Odpowied 1/4 druga: a kto zleci? te badania? Jak jaki? lekarz, to id 1/4 do
niego. Jak sam sobie zleci?e?, albo zleci?a ci praca, to id 1/4 z tym
> do tzw. lekarza pierwszego kontaktu albo lekarza w pracy (jak masz takiego). Jak
masz du?o kasy, to id 1/4 prywatnie do gastroenterologa,
> to specjalista od chorób przewodu pokarmowego.
>
> Samo AspAT czy AlAT nic nikomu nie powie, ono jest tylko sygna?em uszkodzenia
w?troby (a nawet nie zawsze w?troby, gwoli ?cis?o?ci).
> Podwy?szenie AspAT masz bardzo nieznacz?ne (co nie znaczy, ?e choroba jest
nieznacz?ca). Jaka to choroba, nie da si? zgadn?ae.

> Leszek

hmm, no dzieki, jednak chyba pojde do lekarza... choc dziwi mnie troche ze norma x4>
przekroczona a objawow czegokolwiek zadnych...
pozdrawiam i jeszcze raz dzieki
kuba