Re: badania krwi AspAT AlAT

Data: 2002-04-16 19:48:31
Temat: Re: badania krwi AspAT AlAT
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl>

Uzytkownik "jakub" <r...@w...polska.depfa-it.com> napisal w wiadomosci
news:20020416183703.35a12d2a.root@wroc.polska.depfa-
it.com...
> [...]
to jakies powazne? pytam bo mi takie AspAT nic tam nie mowi...

niego. Jak sam sobie zleciłeś, albo zleciła ci praca, to idź z tym
takiego). Jak masz dużo kasy, to idź prywatnie do gastroenterologa,

uszkodzenia wątroby (a nawet nie zawsze wątroby, gwoli ścisłości).
jest nieznacząca). Jaka to choroba, nie da się zgadnąć.

> hmm, no dzieki, jednak chyba pojde do lekarza... choc dziwi mnie troche ze
norma x4> przekroczona a objawow czegokolwiek zadnych...
> pozdrawiam i jeszcze raz dzieki
> kuba

jesli masz co do tych wyników jakies watpliwosci to powtórz te badania... mi
raz wyszlo ze mam hbs, powtórzylam dwa razy i za kazdym razem wyszlo ze
jednak nie mam...aparaty tez niestety sie myla...