badanie hormonów - do kogo sie zgłosić?

11. Data: 2006-08-01 18:26:28

Temat: Re: badanie hormonów - do kogo sie zgłosić?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> no właśnie - byłam w dwóch przychodniach i podano mi cene za hormon 25zł.
>
> w dodatku pani powiedziała, że wszedzie sie płaci za badania hormonów -
> czy
> to ze skierowaniem czy bez.
> rzeczywiście wszedzie tak jest?

Jesli lekarz widzi (a czesto niestety nie chce widziec) podstawe do danych
badan, to skieruje cie na odpowiednie takowe, za ktore nie zaplacisz.
Wiekszosc osob niestety zmuszona jest robic je prywatnie. Samo zycie...
Pytanie http://glinki.com/?l=juqven
Odp. http://glinki.com/?l=en0s5q

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

12. Data: 2006-08-01 18:35:09

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Aug 2006 20:26:28 +0200, Iwona_s napisał(a):

> [...]
> badan, to skieruje cie na odpowiednie takowe, za ktore nie zaplacisz.
> Wiekszosc osob niestety zmuszona jest robic je prywatnie. Samo zycie...

dziękuję za odpowiedź :)
a jeszcze jedno - pani doktor powiedziała, że wystarczy chyba jeśli sobie
zrobie testosteron bo to główny hormon bo to on jest odpowiedzialny za
ewentualne zmiany skórne/trądzikowe

a wypadanie włosów tez pod to podpięła :)
pytała czy mam celulitis bo na to niby inny hormon ale na szczęście nie
posiadam ;-)

13. Data: 2006-08-01 18:59:37

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> dziękuję za odpowiedź :)

:)

> a jeszcze jedno - pani doktor powiedziała, że wystarczy chyba jeśli sobie
> zrobie testosteron bo to główny hormon bo to on jest odpowiedzialny za
> ewentualne zmiany skórne/trądzikowe

Poniekad ma racje. Przeczytaj jeszcze to:
http://free4web.pl/3/2,70147,289504,4776237,Thread.h
tml

14. Data: 2006-08-01 20:05:17

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Aug 2006 20:59:37 +0200, Iwona_s napisał(a):

> :)

> Poniekad ma racje. Przeczytaj jeszcze to:
> http://free4web.pl/3/2,70147,289504,4776237,Thread.h
tml

dziekuję jeszcze raz za pomoc :)

zobaczymy co da sie w tej sprawie zrobić - najpierw zbadam testosteron a
potem ewentualnie resztę ;-)

15. Data: 2006-08-01 20:55:50

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> dziekuję jeszcze raz za pomoc :)

Proszszsz ;)

16. Data: 2006-08-08 16:55:08

Od: "kot dżinks" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie
zrobiłam badania testosteronu
wynik:
112

norma - kobiety owulujące <20-80 ng/dl

wynik podwyższony :-(
proszę podpowiedzcie co teraz :)

czy mam sie zgłosić do ginekologa, dermatologa, lekarza rodzinnego a
może zrobić te 4 pozostałe hormony (estrogeny, progesteron,
tyroksyne)??

proszę o pomoc

17. Data: 2006-08-08 18:20:26

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 Aug 2006 09:55:08 -0700, kot dżinks napisał(a):

o kurcze, właśnie widzę, że wyskoczył mi stary nick :)

bardzo proszę o pomoc, to pilne ponieważ chciałabym to załatwić w tym
tygodniu

18. Data: 2006-08-09 08:43:37

Od: "mufassa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

naprawdę nikt nie wie czy zgłosić się teraz do gin/dermatologa czy ogólnego? :-(

19. Data: 2006-08-09 12:09:31

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska wrote:

> dziękuję za odpowiedź :)
> a jeszcze jedno - pani doktor powiedziała, że wystarczy chyba jeśli sobie
> zrobie testosteron bo to główny hormon bo to on jest odpowiedzialny za
> ewentualne zmiany skórne/trądzikowe

Równie dobrze może być odpowiedzialny kortyzol lub inne hormony nadnerczy -
zwłaszcza wtedy, kiedy nie jest to problem przewlekły i nie wiąże się z
silnym łojotokiem.

20. Data: 2006-08-09 12:14:50

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s wrote:

> W moim pobliskim laboratorium pracuja przystepne osobki i zawsze cos
> madrego doradza:) Przy okazji pobierania krwi zawsze sie pokusze o wiecej
> badan;) Natomiast IMO powinnas zrobic testosteron, estrogeny, progesteron
> i tyroksyne. Jesli bedziesz robila hormony plciowe zwroc uwage na d.c.
> Zorientuj sie kiedy najlepiej robic badania.

Oraz na ACTH i hormony nadnerczy (których tak często się nie docenia), ale o
tym teoretycznie powinien decydować lekarz (jaka jest smutna rzeczywistość,
każdy widzi). Są to badania drogie (ACTH - ok. 50 zł).

Ból brzucha
co na wrzody ?
podwyzszona kreatynina
STOP what you’re doing - It doesn’t work! A5S0
Cena tomografii