badanie krwi a lek przeciwalergiczny

1. Data: 2009-05-27 08:27:16

Temat: badanie krwi a lek przeciwalergiczny
Od: zzzz <c...@c...cc> szukaj wiadomości tego autora

witam, jutro mam badanie krwi (ze względu na wątrobę; transemines, czy
jakoś tak nie wyraźnie pisze) i czy dziś mogę wziąć amertil? nie będzie
miało to wpływ na wynik?

2. Data: 2009-05-29 23:34:37

Temat: Re: badanie krwi a lek przeciwalergiczny
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zzzz" napisał:

> jutro mam badanie krwi (ze względu na wątrobę; transemines,

Transaminazy

> czy dziś mogę wziąć amertil? nie będzie miało to wpływ na wynik?

Juz za późno, ale na przyszłość: Cetyryzyna nie wpływa na wyniki
innych (oprózz alergicznych) testów klinicznych i oznaczeń
laboratoryjnych (dane ponoć z ulotki).

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-07-06 08:02:54

Od: zzzz <c...@c...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Juz za późno, ale na przyszłość: Cetyryzyna nie wpływa na wyniki
> innych (oprózz alergicznych) testów klinicznych i oznaczeń
> laboratoryjnych (dane ponoć z ulotki).

a czy maści sterydowe (dokładnie taka robiona z hydrokortyzonem) może
mieć wpływ na wynik testu na wzw? (hbs ag i anty hcv) bo w necie nie
mogę znaleźć, a pani pobierająca krew też nie była pewna.. ("raczej nie")

Diohespan - jak stosować ?
grupa krwi
Kozie mleko
Płód w 22 tygodniu ciąży.