bajka - NTG ale tu tyle o polityce.. :)

11. Data: 2006-03-17 11:58:10

Temat: Re: bajka - NTG ale tu tyle o polityce.. :)
Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

zielsko <p...@g...com> napisał(a):

> Wysokość wydatków nie musi sie przekładać na pomocowość pomocy.

powiedziałbym, ze w naszej rzeczywistości nawet ujemnie koreluje...

--
Stołówka Urzędu Bezpieczeństwa Rzeszy. Mueller, Himmler i Bormann cierpliwie stoją w
kolejce. Stirlitz wchodzi i od ręki dostaje obiad. Mueller, Himmler i Bormann patrzą

12. Data: 2006-03-17 12:23:52

Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak <a...@T...pl> napisał(a):

> Co za brednie ;)

no właśnie, taka PISanina :)

--

A zabawa w relatywizowanie kończy się bezstresowym wychowaniem, masowymi podpaleniami
samochodów i marszami tolerancji w połączeniu z adopcją dzieci nienarodzonych.

13. Data: 2006-03-17 13:52:25

Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

GENIALNE

--
Larsoden | nedosraL
http://www.bykom-stop.avx.pl/

14. Data: 2006-03-18 01:01:50

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Stary spokojnie, becikowe promował tylko Giertych,

oj, chyba nie tylko , wszysce promowali a platfusy na zlosc pisowi

> a glosowala rowniez Platforma.
> Zauwaz tez ze ceny paliw spadly - jest mniejsza podatek-akcyza na paliwo
> (wiec pro-liberalnie).

obnizyl ja belka przed wyborami, a jest niska cena bo zlotowka jest mocna,
a ropa jest za $ , poczekaj jak jeszcze troche pokluca sie chlopcy o NBP ,
zlotowka spadnie a benzynka skoczy do gory.

> Co do dotowania rolników - jestesmy w Uni i dotowanie rolnictwa jest i
> bedzie.

ale rolnictwo w panstwach unijnych stanowi 3% spoleczenistwa u nas 17% i
chlopi chca jeszcze wiecej, kolejne ulgi!!

> Co do PITu - nie przesadzaj,
> podatek dochodowy nie jest najwiekszym podatkiem,
> to nie na tym panstwo zdziera,
> najwiekszy podatek placisz placac VAT.
> Rowniez oplaty ZUS sa duze.

akcyza i Vat, konie pociagowe socjalu w naszym kraju!

Poszukuje namiarów na producentów aparatury psychotechnicznejj
[URLOP] Aktywny wypoczynek na Kaszubach
Ja wyrzucic z domu brata nieroba??
Wywiad psychologiczny, rozmowa psychologiczna. Czym sie różnią?
Depresja (pewnie po raz setny)