Re: balsam rozświetlający

Data: 2003-07-03 21:03:13
Temat: Re: balsam rozświetlający
Od: "Tysia" <t...@b...pl>

Użytkownik "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:be1tuq$15f$1@news.polbox.pl...
> Czesc Tysia,
>
> Jedwabisty Balsam do Ciała (Silkening Body Lotion), pionowy napis w
kolorze
> złota: Supreme Silk).
> Na stronie http://www.jakobieta.pl/salondove/jedwabista-kolekcj
a.html (na
> zdjeciu) od lewej strony jest to drugi kosmetyk! Powiem Ci Tysia, ze
kiedys
> bylam stala klientka balsamow Nivea, ale wyłamałam sie pewnego dnia i
> kupilam Dove! Od tego momentu kupuje tylko Dove, i tak jak Ty tez bardzo
> lubie ta firme :-)

> [...]
Witam Katarzynko:)))

Wielkie dzieki za tak szczegolowy opis:))) Akurat tak sie sklada, ze
balsamy mam na wykonczeniu i na pewno sie w niego zaopatrze. Mam a tej serii
zel pod prysznic i jestem z niego bardzo zdowolona. Skora jest gladziutka.
Nie wiem czy mialas ale z czystym sercem moge Ci polecic zel pod prysznic z
masujacymi drobinkami. Jak dla mnie rewelacja. W jakiejs gazecie byla jego
probka i teraz tylko on i zaden inny:))) Wiesz warunek jest taki, ze zapach
tego zelu bardzo dlugo jest wyczuwalny dla nosa i Tobie by on nie
przeszkadzal. Kojarzy mi sie z perfumami. Uwielbiam ten zapach:)))

Rowniez pozdrawiam Cie serdecznie

Tysia