baranina

1. Data: 2001-08-30 10:43:58

Temat: baranina
Od: "kasia" <i...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moze ktos mi powie gdzie w W-wie mozna dostac pyszna, mieka i swieza
baraninke. Bylam ostatnio w Budapeszcie i jedlismy tam pyszne szaszlyki z
grila w papryce
mniam mniam.

kaska

1. Data: 2001-08-30 12:11:53

Temat: Re: baranina
Od: "cezary gmyz" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

----------
In article <9ml5dg$bmf$1@news2.tpi.pl>, "kasia" <i...@i...com.pl> wrote:

> [...]
> Moze ktos mi powie gdzie w W-wie mozna dostac pyszna, mieka i swieza
> baraninke. Bylam ostatnio w Budapeszcie i jedlismy tam pyszne szaszlyki z

Ja zaopatruje sie w baranine w dwoch miejsach. Przy Hali Koszyki jest sklep
z nietypowymi miesami w tym krolikiem, konina i baranina. Drugie miejsce to
targowisko kolo Hali Mirowskiej. Sporadycznie widuje tez kotelety jagniece i
gulasz w Geancie na Kabatach. Pamietaj jednak, ze baraniana jest pyszna ale
trzeba ja odpowiednio zamarynowac inaczej bedzie brzydko pachniec i zupelnie
nie bedzie Ci przypominac wrazen smakowych z Budapesztu.
Czarek

1. Data: 2001-08-30 15:56:26

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Pamietaj jednak, ze baraniana jest pyszna ale
> trzeba ja odpowiednio zamarynowac inaczej bedzie brzydko pachniec i zupelnie
> nie bedzie Ci przypominac wrazen smakowych z Budapesztu.

chyba, ze baranina ta jest jagniecina(re.pyszna, mieka i swieza) - wtedy nawet
soli nie trzeba, nie mowiac juz o marynacie...

iza

1. Data: 2001-08-30 17:28:29

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

cezary gmyz <c...@z...media.pl> wrote:

>Pamietaj jednak, ze baraniana jest pyszna ale
> trzeba ja odpowiednio zamarynowac inaczej bedzie brzydko pachniec i zupelnie
> nie bedzie Ci przypominac wrazen smakowych z Budapesztu.

E, marynowac to trzeba tylko mieso ze starego barana.

Wladyslaw

1. Data: 2001-08-30 17:35:24

Od: "Quefear" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasia <i...@i...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ml5dg$bmf$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Moze ktos mi powie gdzie w W-wie mozna dostac pyszna, mieka i swieza
> baraninke. Bylam ostatnio w Budapeszcie i jedlismy tam pyszne szaszlyki z

Le'Clerk na bielanach (przy cmentarzu wawrzyszewskim
oprócz baraniny jest też jagnięcina
Ostatnio piekłem udziec
pyszotka:))

Pozdrawiam

Quef

1. Data: 2001-08-31 09:51:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Le'Clerk na bielanach (przy cmentarzu wawrzyszewskim
> oprócz baraniny jest też jagnięcina
> Ostatnio piekłem udziec
> pyszotka:))
Jest też w "kerfurze".
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2001-08-31 17:15:19

Od: "czarek" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> napisał(a) w artykule
<1eyylq6.1ekyyi9145vxk7N%wlos@tele.com.pl>...

> E, marynowac to trzeba tylko mieso ze starego barana.
>
> Wladyslaw

Ustalmy co to jest stary baran. Dla mnie baranina ze zwierzecia starszego
niz rok juz wymga marynaty, poza wszystkim marynata sluzy mi nie tylko
zabiciu zapachu baraniego loju ale rowniez wydobyciu tego co w miesku
najlepsze
czarek

1. Data: 2001-09-01 07:20:38

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

czarek <c...@z...media.pl> wrote:

> Ustalmy co to jest stary baran. Dla mnie baranina ze zwierzecia starszego
> niz rok juz wymga marynaty,

Ponizej roku to wlasciwie jagniecina. Natomiast mieso ze skopow moze
spokojnie pochodzic od starszych zwierzat.

> poza wszystkim marynata sluzy mi nie tylko
> zabiciu zapachu baraniego loju ale rowniez wydobyciu tego co w miesku
> najlepsze

Chodz Ci tylko o baranine, czy tez o inne miesa? Dla mnie panujacy
ostatnio szal marynowania wszystkich mies, zwlaszcza przed pieczeniem n
ruszcie to jaksa dziwna i niezrozumiala moda, sluzaca zabijaniu
naturalnego smaku potraw.

Wladyslaw

PS.

Oto przepis na "Najlepsze Skrzydelka Z Rusztu Losia"

Oczyszone skrzydelka kurczaka kladziemy na ruszt. Pieczemy, az beda
mialy chrupiaca skorke z zewnatrz a wsrodku beda ugotowane, lecz
miekkie. Solimy, jemy.

1. Data: 2001-09-02 15:56:29

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponizej roku to wlasciwie jagniecina. Natomiast mieso ze skopow moze
> spokojnie pochodzic od starszych zwierzat.
Są sklepy, gdzie wyraźnie oferuje się jagniecinę i baraninę.
Ja jedno od drugiego rozpoznaję po kolorze mięsa i zapachu.

> [...]
> ostatnio szal marynowania wszystkich mies, zwlaszcza przed pieczeniem n
> ruszcie to jaksa dziwna i niezrozumiala moda, sluzaca zabijaniu
Ten szał, to też i zasługa hipermarketów, gdzie sprzedaje się porcje
grillowe, ja często kupuję [tańsze] mięso bez przypraw i sam je doprawiam,
tak jak chcę.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-09-10 00:19:36

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Quefear wrote:

> Le'Clerk na bielanach (przy cmentarzu wawrzyszewskim

A w tej lokalizacji to na pewno baranina? :)))

sadyl

dieta nielaczenia - ciag dalszy
zupa krewetkowa
[bez tematu]