Re: bardzo sucha cera

From: kaskA <k...@g...net>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: bardzo sucha cera
Date: Mon, 14 Jan 2008 11:30:53 -0800 (PST)

> myślę że

97jest lista

a to ciekawe,

wlasnie spojrzalam na sklad mojego, wydawaloby sie "pomocnego" kremu-
zelu do mycia twarzy firmy oceanic AA, seria Help czerwona do twarzy
bardzo suchej, nadwrazliwej i atopowej
i co widze??
SLS...

ma tez krem nawilzajacy tej samejs erii, ale skladu na tubce brak,a
pudelko i ulotke wyrzucilam...

dzieki za wiadomosc
kaska