Re: bede tata :-)))))))))

From: "MOLNARka" <g...@h...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: bede tata :-)))))))))
Date: Wed, 4 Sep 2002 15:40:06 +0200

Użytkownik "Domin" <d...@w...pl> napisał

> Teraz to co po nizej to bez zadnych ekstrawagancji, jesli sie myle to
prosze
> poprawic.
>
> Ok. Wydatki Pana młodego:
> -garnitur, buty, bukiet dla panny mlodej - 1000 zl

Mi się wydaje, że nie dasz rady zmieścić się w tej kwocie.
Same kwiaty to 100 pln, a buty i garnitur za 900 kiepski chyba jakiś ??? A
koszula, mucha ?

> -orkiestra - 2000 zl
> - alkohol na ok 100 os. po 0,5 l. na lebka - 2200 zl

A wino i piwo ? Piwo możesz sobie darowac ale wino być powinno - naprawdę
nie wszyscy piją wódkę.

> - napoje zimne, soki itp. 500 zl

Jest ciepło ... więc napoi może pójść duuużo.

> - poniewaz wesele poza Krakowem - autobus 500 zl
> - kisadz 300 zl
?

Kwiaty do kościoła, organista, zapowiedzi, licencja ?

> - obraczki - juz mamy- ale ok. 1000 zl
>

> Panna mloda
> - suknia i dodatki 1000 zl

Nie ma szans ... ja wprawdzie z W-wy ale niedawno to wszystko przerabiałam i
najtańszą sukienkę jaką w ogóle widziałam (o jakości i estetyce nie wspomnę)
to kosztowała 1150 pln (bazar Różyckiego).
Welon 50pln, rękawiczki ?, bielizna ? buty ? fryzjer ? wizażystka ?

> - kucharka, 2 kelnerki x 2 dni 600 zl
> - jedzenie, ciasta ok 3000 zl ??

100 osób chcesz za 3000 pln nakarmić przez całą noc ?
Za 30 pln ... co chcecie zaserwować ?

A gdzie robicie to wesele ... w domu (bo nigdzie nie ma wynajmu sali, ani
jej ustrojenia) ?
A samochód ?
A fotograf ?
A kamera ?

Będe bic pokłony jeśli Ci się uda zmieścić w tej kwocie.
Powodzenia
MOLNARka