bekon ? jak sie robi

31. Data: 2006-09-11 12:07:02

Temat: Re: bekon ? jak sie robi
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Sep 2006 13:42:43 +0200, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:

>Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
>wiadomości news:peiag2l7e1a1v3e7opiv44rbgb27otj1r4@4ax.com...
>>
>(ciach)

>Nie nie spytam :-)

Niekonsekwentny jestes :PPP

>to ze takj spytam czym smarujesz chleb?
>Tymi "erzacami" udajacymi margaryny? Masmixami i innymi "chemopodobnymi"
>paskudstwami?

Owszem, mamy w domu ersatze, bo moja rodzina lubi - drogie,
mieszanka masla i oliwy z oliwek. Ja smaruje: niczym, musztarda,
humusem, grzybkami ze slika pt antipasto, cienko bardzo
majonezem, jak mi pasuje, marmite'm.
Masla, owszem, zcasem w sumie uzywam, ale to musi byc maslo z
krysztalkami soli w sobie. zjem ze dwa razy i mi wystarcza na
dluuuuuuuuugo.
Grzanki smaruje bezposrednio dzemem, marmolada, miodem.

>Pojecie "zbedny tluszcz" w jajecznicy jest wzgledne :-) ale sa gusta i
>gusciki.

Oraz zdrowia i zdrowia. Mnei tluszcz sam NIE smakuje, tak samo
jak pelnotluste mleko i tzw smietanka, co oblepia usta od
srodka...to u mnie jest w tej samej klasie okropnosci jak i
sledzie.Zbedny tluszcz to ten, co NAPRAWDE nie jest Ci potrzebny
(nie bede tu wchodzic w naukowy dyskurs o ilosciach, molach,
gramach, kaloriach etc)

Dla mnie ten tluszcz jest najsmaczniejszy. Nie dalej jak wczoraj
>jadlem boczek z grilla (a wlasciwie z patelni grilowej) a tluszczyk owzem
>zlalem ale do sloika i czeka na wlasn ie jajecznice, jajka sadzone itp :-)

No to sie bardzo ciesze. Moze sobie zyl nei zapuscisz :PP

>Kawa owszem... Jedynie bez cukru (sam takowa pijalem dawniej, aktualnie
>wogole kawy nie pijam)
>Tyle ze dla np. wrzodowcow jesli juzt to wlasnie z cukrem kawe/herbate ale
>to juz inna sprawa- nie powinni wogole pijac kawy.

Ja tez i pije. Ale rzeczywiscie nie tak zcesto jak dawniej,
zwyczajnie nie chce pasc trupem. za wczesnie

pierz
K.T. - starannie opakowana

32. Data: 2006-09-11 12:51:19

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:u0kag2pmieh91up1l9vhf7e56fljitgklq@4ax.com...
> On Mon, 11 Sep 2006 13:42:43 +0200, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:

(ciach)

> Niekonsekwentny jestes :PPP

To nie objaw niekosekwencji a "wybiorczosci" tematu :-)~

> Owszem, mamy w domu ersatze, bo moja rodzina lubi - drogie,
> mieszanka masla i oliwy z oliwek.

To juz nie jest tak calkiem erzac (ersatz jak wolisz)

> Ja smaruje: niczym, musztarda,

Tez niezdrowo...

> humusem, grzybkami ze slika pt antipasto, cienko bardzo
> majonezem, jak mi pasuje, marmite'm.

Tez niezdrowo

> Masla, owszem, zcasem w sumie uzywam, ale to musi byc maslo z
> krysztalkami soli w sobie. zjem ze dwa razy i mi wystarcza na
> dluuuuuuuuugo.

A maslo jak sie okazuje jest bardzo potrzebne dla zdrowia. Posiada oprocz
tluszczu rowniez witam,iny ktore gdzie indziej albo nie wystepuja albo jest
ich za malo (wiadomo ze nie w przesadzie ale jednak jest potrzebne)

> [...]
> sledzie.Zbedny tluszcz to ten, co NAPRAWDE nie jest Ci potrzebny
> (nie bede tu wchodzic w naukowy dyskurs o ilosciach, molach,

W perlnotlustym mleku jest najwiecej witaminy D3 ktora odpowiada za
przyswajanie z mleka wapna... Bez tego tluszczu wapno z mleka jest
nieprzyswajalne

> Dla mnie ten tluszcz jest najsmaczniejszy. Nie dalej jak wczoraj
>
> No to sie bardzo ciesze. Moze sobie zyl nei zapuscisz :PP

A wlasnie ze nie zapuszcze :_) Tluszcz jest dobrze przyswajalny przez
organizm przy zachowaniu odpowiednich proporcji i dodatkow :-)~
Na ten przyklad bardzo dobrze na spalanie tluszczu wplywaja niewielkie dawki
alkoholu (czerwone wytrawne wino)

> Ja tez i pije. Ale rzeczywiscie nie tak zcesto jak dawniej,
> zwyczajnie nie chce pasc trupem. za wczesnie

Bez przesady bo w ten sposob to nic nie jedlibysmy :-)
Wiekszosc smacznych rzeczy jest... szkodliwa lub bez jakichkolwiek wartosci
odzywczych

33. Data: 2006-09-11 13:16:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Bez przesady bo w ten sposob to nic nie jedlibysmy :-)
>Wiekszosc smacznych rzeczy jest... szkodliwa lub bez jakichkolwiek wartosci
>odzywczych

A juz najgorsze sa te cholerne owoce i warzywa/jarzyny! Precz z
nimi!!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

34. Data: 2006-09-11 13:52:20

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> To juz nie jest tak calkiem erzac (ersatz jak wolisz)

O ile bez dodatku tłuszczy utwardzanych - to zdrowsze od czystego masła.

> Tez niezdrowo...

I tam, niezdrowo? Dobra musztarda jest dobra i zdrowa.

Inna sprawa, ze to, co jest w handlu...

KWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK.

DJD

35. Data: 2006-09-11 14:31:04

Od: "Gruby" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> A juz najgorsze sa te cholerne owoce i warzywa/jarzyny! Precz z
> nimi!!

no wlasnie.. jarzyny i zielsko jesc, jak zwierzeta.. Bleeeee..
:-))

--
gruby

zeby mi sie tak chcialo, jak mi sie nie chce..

36. Data: 2006-09-11 16:43:13

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):
> [...] Zbedny tluszcz to ten, co NAPRAWDE nie jest Ci potrzebny
[...]

To prawda, przez ostatnie 4-5 tygodni pozbyłem sie co najmniej 8 kg owego.
pozdr. Jerzy

37. Data: 2006-09-11 16:56:47

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@g...com napisał(a):
> czesto ogladam na filmach amerykanskich jak ludzie sobie smacznie
> jedza bekon. Jaki jest na to przepis i co trzeba kupic? :)

Archiwum:
http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/msg/23
28c8d3f003bd0f?dmode=source&hl=pl
pozdr. Jerzy

38. Data: 2006-09-11 17:34:39

Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem o czy tu jest mowa

jajecznica najlepsza jest na ... masle, lub na czyms innym jak jest z tyms
czyms... bekon ???? jesli to boczek to ok to na bekonie :-) lol
jak z czyms jeszcze to tym lepsza :-) cebula for instans
ale roznie sie dodaje pieczarki tez itepe/....

a jesli chcemy pogadac czy lepiej smazyc na amalcu czy na oleju czy na ,....
margarynie tooo juz nie pogadamy
ja nie znisze takich glupich gadek, wiadomo na czym :-)

pozdr

39. Data: 2006-09-11 18:06:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Sep 2006 19:34:39 +0200, "Dariusz Adamiak"
<d...@w...pl> wrote:

> [...]
>margarynie tooo juz nie pogadamy
>ja nie znisze takich glupich gadek, wiadomo na czym :-)

To idz precz, bo my tu lubimy jalowe gadki = przekomarzanki

pierz
K.T. - starannie opakowana

40. Data: 2006-09-11 18:08:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>[...]
>
>To prawda, przez ostatnie 4-5 tygodni pozbyłem sie co najmniej 8 kg owego.
>pozdr. Jerzy

JAK??? Tylko przed odstawienie w/w?????
zielenieje (ze zazdrosci ) jako ten kameleon

pierz
K.T. - starannie opakowana

Jesienna zupa z dyni z kurkami
[P] odświeżone ciasto rosyjskie