bez mleka

1. Data: 2008-02-01 14:57:32

Temat: bez mleka
Od: "betka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moglibyście zaproponować coś na śniadanie poza wędliną i jajkiem w
sytuacji, gdy z powodu alergii nie mogę pić mleka ani używać przetworów
mlecznych?

2. Data: 2008-02-01 16:01:29

Temat: Re: bez mleka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"betka" <b...@w...pl> wrote in message
> Moglibyście zaproponować coś na śniadanie poza wędliną i jajkiem w
> sytuacji, gdy z powodu alergii nie mogę pić mleka ani używać przetworów
> mlecznych?

Frytki

3. Data: 2008-02-01 17:59:38

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Feb 2008 15:57:32 +0100, betka napisał(a):

> Moglibyście zaproponować coś na śniadanie poza wędliną i jajkiem w
> sytuacji, gdy z powodu alergii nie mogę pić mleka ani używać przetworów
> mlecznych?

To może śniadanko wg modelu Korei Południowej ;-)
Zimny, niesłony ryż podawany z rosołem oraz algami (ciętymi w paski, jak
makaron). Oni niestety to jedzą (jak lubię ich potrawy, tak śniadania mają
paskudne, dobrze że w hotelu był szwedzki stół).

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

[Humor zeszytów] Pawie pióra wytwarza paw.

4. Data: 2008-02-01 18:01:35

Od: Grzegorz Janoszka <G...@J...nie-chce-spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

betka pisze:
> Moglibyście zaproponować coś na śniadanie poza wędliną i jajkiem w
> sytuacji, gdy z powodu alergii nie mogę pić mleka ani używać przetworów
> mlecznych?

Dżem? Ryba (też z puszki)? Sałatka warzywna? Pomidory? Oczywiście to
wszystko z chlebem. Masa rzeczy jest...

--
Grzegorz Janoszka

5. Data: 2008-02-01 18:15:25

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

betka wrote:
> Moglibyście zaproponować coś na śniadanie poza wędliną i jajkiem w
> sytuacji, gdy z powodu alergii nie mogę pić mleka ani używać przetworów
> mlecznych?

Nalesniki z dzemem, makaron z jagodami, salatka makaronowa z majonezem i
sparzonymi warzywami, chleb z pomidorem, smazone tofu, smazone warzywa,
ryz, rosol z makaronem....

MB

6. Data: 2008-02-01 18:22:56

Od: "Valentine" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "betka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Moglibyście zaproponować coś na śniadanie poza wędliną i jajkiem w
> sytuacji, gdy z powodu alergii nie mogę pić mleka ani używać przetworów
> mlecznych?

polecam różne kombinacje mięsa/ryb z warzywami w postaci sałatek ;-)

i współczuje takiej alergii - sama przez 8 miesięcy nie jadłam nic mlecznego
i wiem co to za ból.

Valentine
http://autumn.blog.pl/

7. Data: 2008-02-01 18:24:01

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nalesniki z dzemem,

Do naleśników u nas wykorzystuje się mleko :-).

Chleb maczany w oliwie (zamiast masła, jeśli nie możesz też masła) +
warzywa, wędliny, sałatki, poszukaj mojego placka z jabłkami (jest bez
tłuszczu - mój syn i reszta rodziny go do dziś uwielbia).

D.

8. Data: 2008-02-01 18:37:48

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota ***" wrote in message news:fnvo47$p6n$1@news.onet.pl...

> Do naleśników u nas wykorzystuje się mleko :-).

Równie dobre wychodzą na piwie lub wodzie mineralnej.

Bożenka z Wilna :)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.prv.pl

9. Data: 2008-02-01 20:06:25

Od: "betka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości

poszukaj mojego placka z jabłkami (jest bez
> tłuszczu - mój syn i reszta rodziny go do dziś uwielbia).

Dziękuję. A mogłabyś podać jakieś bliższe wskazówki, jak znaleźć ten
placek?

10. Data: 2008-02-01 20:08:34

Od: "betka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za wszystkie rady. Na pewno je wykorzystam.

piersi z kurczaka.
faworki
mikser/robot jaki ?
obiad wystawny