bez trudu usuwa kamien i rdze?

1. Data: 2003-03-20 11:41:54

Temat: bez trudu usuwa kamien i rdze?
Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

cilit napewno nie. wlasnie wyprobowalem to g. i widze, ze rownie
dobrze moznaby uzyc wody.

a moze jakies inne preparaty dzialaja?

1. Data: 2003-03-20 12:03:43

Temat: Re: bez trudu usuwa kamien i rdze?
Od: "Picia" <p...@p...jaslo.pl> szukaj wiadomości tego autora

fosol, gryzer
Pozdro
Piotr

1. Data: 2003-03-20 12:08:10

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jack Szaniawski wrote:
> cilit napewno nie. wlasnie wyprobowalem to g. i widze, ze rownie
> dobrze moznaby uzyc wody.

U mnie działa. Może nie tak "bez trudu" jak na reklamie, ale dużo lepiej niż
wcześniej używane "mleczko do czyszczenia". Tak więc może zależy od tego,
ile tego kamienia i rdzy próbujesz wyczyścić? Bo u mnie chodzi o bierzące
nacieki, natomiast jeśli masz nawarstwione złogi z paru lat, to sorry, ale
tu chyba jedynie "szop" albo ocet pomoże.

J.

1. Data: 2003-03-20 12:27:22

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>nacieki, natomiast jeśli masz nawarstwione złogi z paru lat, to sorry, ale
>tu chyba jedynie "szop" albo ocet pomoże.

stary kamien, ale na niestarym tez testowalem i nic. a wogole to stary
kamien jest tylko grubsza warstwa, tez powinien sie rozpuszczac
chemicznie, tylko dluzej.

co to jest szop?

1. Data: 2003-03-20 12:39:40

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jack Szaniawski wrote:

> co to jest szop?

taki płyn z produktów Atlas. Generalniesłu ży do czyszczenia zabrudzeń po
zaprawie czy fudze, ale skład ma oparty na kwasie solnym więc i kamień i
rdze chwyci. Dobrą rada jest tez ten Fosol (tez na kwasie solnym). Tylko
proponowałbym najpierw w niewidocznym miejscu zrobic próbe jak na te
specyfiki fugi/ceramika/nikiel na armaturze reaguje

J.

1. Data: 2003-03-20 12:45:35

Od: "Mirek" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jack Szaniawski" <i...@n...com> napisal w wiadomosci
> cilit napewno nie. wlasnie wyprobowalem to g. i widze, ze rownie
> dobrze moznaby uzyc wody.
>
> a moze jakies inne preparaty dzialaja?

Do delikatnych powierzchni (baterie, ceramika) uzywamy preparatu GrohClean
(Grohe).
Dziala super. Wada: drogi. (30PLN/500ml).

1. Data: 2003-03-20 12:52:59

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jack Szaniawski" <i...@n...com> napisal w wiadomosci
> cilit napewno nie. wlasnie wyprobowalem to g. i widze, ze rownie
> dobrze moznaby uzyc wody.

Hmmm.. u mnie sprawdza sie rewelacyjnie ( i to juz w kilku mieszkaniach).
Czasami jak brud jest starszy trzeba go na chwilke zostawic. Ale potrafilam
nim usuwac zabrudzenia wielo wielo letnie. Moze odrobina cierpliwosci?

1. Data: 2003-03-20 13:06:36

Od: Artur Lipowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9...@4...com>, Jack Szaniawski wrote:
> cilit napewno nie. wlasnie wyprobowalem to g. i widze, ze rownie
> dobrze moznaby uzyc wody.
>
> a moze jakies inne preparaty dzialaja?
Z "tańszych" i w miarę dostępnych polecam wszelkie odmiany Hagesanu.

Jeżeli masz dom lub duże mieszkanie to warto znaleźć sklep z profesjonalnymi
środkami czystości i tam zrobic zakupy (niestety zwykle musisz kupić minimum
5 litrów danego specyfiku).

Środki popularne typu Cilit, Domestos itp. to takie namiastki i nie należy
po nich zbyt wiele się spodziewać.

Artur Lipowski
--
020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
ppp/ppp

1. Data: 2003-03-20 13:10:16

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka" <k...@n...serwery.pl> wrote:

> [...]
>nim usuwac zabrudzenia wielo wielo letnie. Moze odrobina cierpliwosci?

napisali zdeby splukac po 3-5 min. ja stopniowo doszedlem do 1
godziny.

1. Data: 2003-03-20 13:14:05

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mirek" <_...@g...pl> wrote:

>Uzytkownik "Jack Szaniawski" <i...@n...com> napisal w wiadomosci

>Do delikatnych powierzchni (baterie, ceramika) uzywamy preparatu GrohClean
>(Grohe).
>Dziala super. Wada: drogi. (30PLN/500ml).

rzeczywiscie obrzydliwie drogi, chociaz cilit - 10zl/l o skutecznosci
wody tez nietani.

a dziala ten GrohClean na stary kamien? gdzie sie kupuje?

Scianka dzialowa, wydzielenie prysznicu
Planowanie podróży
Kuchenka elektryczna - koszty?
pralka do zabudowy...jaka?