Re: bezludna wyspa

Data: 2001-11-27 21:18:00
Temat: Re: bezludna wyspa
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to>

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
news:9u0s4a$q5n$3@news.tpi.pl...
> Nie całkiem masz rację . ;-))))))))))))

Nigdy nie twierdzilem, że mam całkiem :-).

> W bonsai fascynuje mnie właśnie to ,że w sztuce jego formowania ideałem
jest
> naśladowanie natury . Jedna forma przedstawia drzewo przygięte przez wiatr
,
> inna grupę drzew , jeszcze inna pojedyńcze samotne drzewo . Są to
> jednocześnie miniatury które naśladują naturalne zaobserwowane przez kogoś
> kształty roślin .

Zgoda. Gdyby tylko pozostawić ich w spokoju. Niech same się kształtują.
Osobiście, nie przeszkadza mi gdy wygina się gałązki, ale to obdzieranie z
kory...
Gdy chodzi o hodowle psów to odstępuje się od obcinania uszu i ogonów.
Czy dojdzie do tego, ze i bonzai, jako zbyt brutalne, zostanie zabronione?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to