bezpłatna tabletka postkoitalna

1. Data: 2003-01-24 16:57:11

Temat: bezpłatna tabletka postkoitalna
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Look!
http://www2.zw.com.pl/apps/informacje/kraj//tekst.js
p?place=zw_kraj_list_a
rticles&news_id=7992
Pozdrawiam!
Elizabeth

2. Data: 2003-01-24 17:08:26

Temat: Re: bezpłatna tabletka postkoitalna
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości
news:b0rr7p$2ms$1@news.tpi.pl...
> Look!

http://www2.zw.com.pl/apps/informacje/kraj//tekst.js
p?place=zw_kraj_list_a
> rticles&news_id=7992
> Pozdrawiam!
> Elizabeth

http://www2.zw.com.pl/apps/informacje/kraj//tekst.js
p?vote_item_id=49&vote
_id=14&vote=G%B3osuj%21&place=zw_sonda_prawa

3. Data: 2003-01-24 17:19:00

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
Przepraszam, ale nie mogę sobie poradzić z tą elektroniczną bestią:)) To
chyba z radości:)))
Pozdrawiam!
Elizabeth

4. Data: 2003-01-24 17:23:12

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth w wiadomości <b0rr7p$2ms$1@news.tpi.pl> napisał/a:
> Look!
> [...]

Załóż nową grupę pl.soc.medycyna i tam pakuj swoje prowokacje.

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

5. Data: 2003-01-24 17:27:14

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yellow Peril" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> Załóż nową grupę pl.soc.medycyna i tam pakuj swoje prowokacje.
>
> --
> Yellow Peril

Czy sądzisz, że bezpłatna tabletka dla ofiar gwałtu, to jest prowokacja?
Idź sobie lepiej pograj w swoją piłkę:)
Elizabeth

6. Data: 2003-01-24 17:31:48

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth w wiadomości <b0rt04$hls$1@news.tpi.pl> napisał/a:

> Użytkownik "Yellow Peril" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

Jesteś wielką aktywistką - działaj sobie, ale na tej grupie już troszkę
przesadzasz... forsowanie pewnych idei licząc na "zmęczenie przeciwnika"
nie może się udać w tym przypadku.
Nie widzisz, że jest monotematyczna, aż do znudzenia?//

7. Data: 2003-01-24 18:20:28

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
No cóz dżentelmenem to Ty nie jesteś. Zajmij się raczej organizowaniem
strajku, bo chyba tylko do tego się nadajesz:)))
Elizabeth

8. Data: 2003-01-24 21:53:42

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Załóż nową grupę pl.soc.medycyna i tam pakuj swoje >prowokacje.
>
> --
> Yellow Peril

Co rozumiesz przez prowokację? Czy to, że jak Ci zgwałcą matkę, żonę,
siostrę i kochankę (jeżeli stać Cię na nią) to będzie mogła dostać
bezpłatnie pigułkę?
Elizabeth
PS.
Może przypiszesz mi jeszcze zamach stanu?

9. Data: 2003-01-24 23:33:02

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0s04m$dgs$...@n...tpi.pl...

> [...]
> > >
> No cóz dżentelmenem to Ty nie jesteś. Zajmij się raczej organizowaniem
> strajku, bo chyba tylko do tego się nadajesz:)))

---

10. Data: 2003-01-25 12:52:10

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Look!
> [...]

widze ze spieracie sie o sprawy moralne...
a tylko nie widzicie czemu tak naprawde to sluzy...
bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o co??? o KASE...
Gedeon Richter ma pewnie wreszcie dobrego "producta" od postinoru...
wreszcie wzieli sie za promocje i robienie kasy na tym...
konferencja prasowa w Sobieskim... pseudonaukowa konferencja w Millenium
Plazza... kampania medialna na temat tabletek rzekomo bezplatnie rozdawanych
ofiarom gwaltu to wszystko dobrze zaplanowana promocja leku dostepnego na
naszym rynku juz od kilkunastu lat...
tylko teraz okazalo sie po wielu latach, ze mimo, ze sklad pozostal nie
zmieniony to:
- nagle lek zaczal dzialac do 72 godzin (ciekawe czemu tak nagle wydluzyl
sie ten czas z 1 godzny)
- podobno nagle przestal miec dzialanie poronne (choc do tej pory jednym z
glownych kierunkow jego dzialania, byla zmiana blony sluzowej macicy co
mialo uniemozliwiac implantacje)
- zeby lek byl bardziej dostepny i powodowal mniej skutkow ubocznych firma
zmniejszyla opakowanie z 4 tabletek do 2 tabletek,
- zeby preparat nie wypieral innych form antykoncepcji utrzymano jego
wyjatkowo wysoka cene (choc na konferencji specjalnie zaproszony gosc z
francji dowodzil, ze szeroka dostepnosc tej formy antykoncepcji w sprzedazy
bez recepty nie zmniejszyla stosowania innych form antykoncepcji)
- ilosc gwaltow zglaszanych na policje w skali kraju, w czasie kiedy mozna
zastosowac postinor, jest tak niewielka, ze koszt reklamy jaki sobie w te
sposob zrobila firma jest rewelacyjnie smiesznie maly

to tylko kilka informacji ktore pozwole sobie zostawic bez komentarza...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

okres, miesiaczka,seks a ciąża.
Strajk - proszę bez flame`ów.
powiekszona wątroba
Migrena i bole napieciowe
Torbiel na płacie czołowym-czy operować?