bezpłatna tabletka postkoitalna

11. Data: 2003-01-25 13:48:23

Temat: Re: bezpłatna tabletka postkoitalna
Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM w wiadomości <b0u18a$1l8$1@news.tpi.pl> napisał/a:

> to tylko kilka informacji ktore pozwole sobie zostawic bez komentarza...

Strzał w dziesiątkę. :-)

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

12. Data: 2003-01-25 14:28:17

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yellow Peril" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> WALDIM w wiadomości <b0u18a$1l8$1@news.tpi.pl> napisał/a:
>
> Strzał w dziesiątkę. :-)
>
> --
> Yellow Peril

Boisz się pisać na grupę? Ale nie boisz sie ujadać na priva?
Proszę Państwa zamieszczam list od pseudo lekarza?, który nadszedł do mnie
na priva.

ROTFL.
Dama się znalazła. Temu dam, tamtemu dam, a potem się wyskrobię za
społeczne pieni+-dze. :-P
Masz ego większe niż WTC, uważaj więc, żeby nie skończyło ono podobnie
jak te wieże.

--
Yellow Peril <y...@o...pl>

I co nadal macie do mnie żal, że niektórych "lekarzy" traktuję tak jak na
to zasługują?
Elizabeth

13. Data: 2003-01-25 14:47:46

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" napisała ...

> Proszę Państwa zamieszczam list od pseudo lekarza?, który nadszedł do mnie
> na priva.
/.../
> I co nadal macie do mnie żal, że niektórych "lekarzy" traktuję tak jak na
> to zasługują?

O to co zaprezentowałaś powyżej - mamy (tzn. ja mam,
nie chcę się wypowiadała za tzw. ogół).
I nie ma to nic wspólnego z prezentowanymi poglądami,
bliższe mi Twoje (dokładniej rzecz biorąc - to bardzo
mi są bliskie) niż Yellow Perila i do jego manier
też miewam zastrzeżenia, ale nie zmienia to faktu,
że są rzeczy, których się zwyczajnie nie robi,
a do takich należy publiczne ujawnianie prywatnej
korespondencji. Tego typu maile wysłane na priv
to się zwyczajnie ignoruje, bo chyba na nic innego
nie zasługuja. Ewentualnie ripostuje tak,
żeby "powiatowemu macho" w pięty poszło,
ale też prywatnie.

Pozdrawiam !
Mała Mi

14. Data: 2003-01-25 15:03:48

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Elizabeth" napisała ...
>ale nie zmienia to faktu,
> że są rzeczy, których się zwyczajnie nie robi,
> a do takich należy publiczne ujawnianie prywatnej
> korespondencji.

Ja takie rzeczy robię w uzasadnionych przypadkach. To znaczy, że prywatnie
może pisać, co mu się podoba? O, nie! Łapię wsiowego burka, zakładam
kaganiec i aplikuję zastrzyk przeciw wściekliźnie.
Elizabeth

15. Data: 2003-01-25 15:21:22

Od: "Tomasz Bandurski" <t...@n...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Yellow Peril" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> Masz ego większe niż WTC, uważaj więc, żeby nie skończyło ono podobnie
> jak te wieże.

Porownanie nie bardzo mi sie podoba, wieze mialy w srodku cos na ksztalt
rdzenia... czy kregoslupa...
T.

16. Data: 2003-01-25 15:44:20

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" napisała ...

> Ja takie rzeczy robię w uzasadnionych przypadkach.

Jakoś nie widzę uzasadnienia.
Gdybym ja chciała publikować wszystko, co mi ludzie
(nie zawsze moi fani ;-)) na priv przysyłają, to raczej
żadna grupa by tego nie zdzierżyła.

> O, nie! Łapię wsiowego burka, zakładam
> kaganiec i aplikuję zastrzyk przeciw wściekliźnie.

No i ... ?
Myślisz, że w ten sposób cokolwiek zyskasz ?
Kogokolwiek do czegokolwiek przekonasz ?
Nastawisz kogoś wrogo do swojego oponenta ?
Obawiam się, że wręcz przeciwnie.
Tekst "patrzcie tylko, co on do mnie napisał"
jest wyrazem bezsilności.
W najlepszym razie możesz liczyć na współczucie,
ale zdaje się, że nie o to Ci chodzi.

PS. Metafora też wyjątkowo chybiona. ;-)
Wścieklizna jest nieuleczalna.

Pozdrawiam !
Mała Mi

17. Data: 2003-01-25 16:30:30

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Ewentualnie ripostuje tak,
>żeby "powiatowemu macho" w pięty poszło,
>ale też prywatnie.
Albo przesyła się kopię do Adama Buse ISP nadawcy.:-)))
Polecam strony www.ekspierd.prv.pl i www.selfego.prv.pl

18. Data: 2003-01-25 17:53:29

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Jan 2003, Yellow Peril wrote:

> Strzał w dziesiątkę. :-)

slusznie. A wszyscy mysleli ze im zalezy na pomocy biednym
zgwalconym - a jak zawsze chodzi o kase - qn by sie :-)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

19. Data: 2003-01-25 18:15:32

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi w wiadomości <b0u7t0$1ur$1@news.tpi.pl> napisał/a:

> [...]
> I nie ma to nic wspólnego z prezentowanymi poglądami,
> bliższe mi Twoje (dokładniej rzecz biorąc - to bardzo

A skąd wiesz jakie są moje poglądy na temat aborcji?
W którym z postów je ujawniłem?
:-)

20. Data: 2003-01-25 18:59:27

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yellow Peril" napisał ...

> A skąd wiesz jakie są moje poglądy na temat aborcji?
> W którym z postów je ujawniłem?
> :-)

A czy ja mówię o poglądach na temat aborcji ?
W którym miejscu ?
:-)

Mała Mi

okres, miesiaczka,seks a ciąża.
Strajk - proszę bez flame`ów.
powiekszona wątroba
Migrena i bole napieciowe
Torbiel na płacie czołowym-czy operować?