bezpłatna tabletka postkoitalna

21. Data: 2003-01-25 19:54:59

Temat: Re: bezpłatna tabletka postkoitalna
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b0ub7v$g4$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Elizabeth" napisała ...

> Jakoś nie widzę uzasadnienia.
> Gdybym ja chciała publikować wszystko, co mi ludzie
> (nie zawsze moi fani ;-)) na priv przysyłają, to raczej
> żadna grupa by tego nie zdzierżyła.

Nareszcie coś konkretnego w tym towarzystwie wzajemnej adoracji. Dziękuję!
Elizabeth

22. Data: 2003-01-25 19:57:31

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
am.torun.pl...

> slusznie. A wszyscy mysleli ze im zalezy na pomocy >biednym zgwalconym -
a jak zawsze chodzi o kase - qn by sie :-)

> P.

I Ty Piotrze w to uwierzyłeś? Nieprawdopodobne!
Elizabeth

23. Data: 2003-01-25 20:03:53

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
am.torun.pl...

> A wszyscy mysleli ze im zalezy na pomocy biednym
> zgwalconym - a jak zawsze chodzi o kase - qn by sie :-)

A na czym Tobie zależało kiedy organizowałeś konferencję bodajże "Internet
w medycynie"? Przepraszam, jeżeli zniekształciłam nazwę.
Elizabeth

24. Data: 2003-01-25 20:13:49

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Jan 2003 20:54:59 +0100, Elizabeth wrote:

> Nareszcie coś konkretnego w tym towarzystwie wzajemnej adoracji. Dziękuję!

Nie wiem o co się kłóciliście wcześniej i nie interesuje mnie to. O ile
Mi kojarzę, i wiem, że nie napada bez powodu i jak najbardziej jest w
stanie nawiązać merytoryczną dyskusje, to Ciebie nie kojarzę - ale na
podstawie tego, co piszesz nie mam ochoty kojarzyć. Wpadasz tu z jakimś
linkiem, który niewiele ma wspólnego z tematyką grupy (tekst nie ma
tematyki medycznej!) a potem dziwisz się, że ktoś zwraca Ci w związku z
tym uwagę. Mącisz i prowokujesz, cholera wie w jakim celu, a potem
rozgrzebujesz wątki osobiste.
Po co tu przyszłaś? Zresztą nieważne - nie mam ochoty czytać.

Bardzo przepraszam, że publicznie, ale NMSP.
PLONK.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

25. Data: 2003-01-25 20:17:49

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:1atev9jnfp5gj$.g64jnqmrguk3.dlg@40tude.net...
> [...]
>

> Nie wiem o co się kłóciliście wcześniej i nie interesuje >mnie to.
> Bardzo przepraszam, że publicznie, ale NMSP.

O ile nie wiesz i nie masz ochoty wiedzieć, to dlaczego zabierasz głos w
dyskusji? Jesteś śmieszny! Dając komuś plonka, nie przeprasza się
jednocześnie i jeszcze to przepraszam. Leczysz się doktorku?
Elizabeth

26. Data: 2003-01-25 20:20:31

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi w wiadomości <b0ummh$24q$1@news.tpi.pl> napisał/a:
> Użytkownik "Yellow Peril" napisał ...

> A czy ja mówię o poglądach na temat aborcji ?
> W którym miejscu ?
> :-)

Dobra, kończę z licytacją ;-)

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

27. Data: 2003-01-25 20:35:42

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth w wiadomości <b0urcl$b88$1@news.tpi.pl> napisał/a:

> [...]
> dyskusji? Jesteś śmieszny! Dając komuś plonka, nie przeprasza się
> jednocześnie i jeszcze to przepraszam. Leczysz się doktorku?

Może nie wiesz jeszcze co znaczy słowo "PLONK", więc spieszę donieść, że
PLONK to odgłos jaki wydajesz rozbijając się o dno markowego Kill
File`a. Znaczy to, że m. już nie może czytać twoich postów, więc
bezcelowe wydaje się adresowanie do niego twoich wypowiedzi (no chyba że
piszesz to tylko na użytek swoich wielbicieli).
:-)

--
Yellow Peril
Ilosc inteligencji na plancie jest stala, wzrasta tylko liczba ludnosci.

28. Data: 2003-01-25 23:07:19

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Jan 2003, Elizabeth wrote:

> A na czym Tobie zależało kiedy organizowałeś konferencję bodajże "Internet
> w medycynie"? Przepraszam, jeżeli zniekształciłam nazwę.

Na tej, ktora organizowalem w 1999 roku (http://www.ptkardio.pl/IV-KONF)
mialem deficyt, ktory w koncu udalo mi sie pokryc (na szczescie)
Na tej konferencji nie zarobilem poniewaz jak wiedza ci, ktorzy
w Toruniu na niej byli zarowno wstep jak i materialy konferencyjne
- czyli plyta - fotoreportaz jest na http://achilles.wam.lodz.pl/konf/.
Jesli wstep i plyta byla free for all to mysle, ze chyba nie
zalezalo mi na pieniadzach.

P.

P.S.
materialy a takze szate graficzna plyty opracowalem sam (mimo,
ze nie mam zdolnosci plastycznych)
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

29. Data: 2003-01-26 00:23:36

Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> wystukał
(news:b0u6ta$nfh$1@news.tpi.pl):

> I co nadal macie do mnie żal, że niektórych "lekarzy" traktuję tak
> jak na to zasługują?

PW - za lamanie netykiety (nie chodzi tylko o pisanie w sygnaturce).
Egghead

30. Data: 2003-01-26 00:59:29

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.50.0301251852270.8889-100000@doro
ta.am.torun.pl...

> slusznie. A wszyscy mysleli ze im zalezy na pomocy biednym
> zgwalconym - a jak zawsze chodzi o kase - qn by sie :-)

przepraszam bardzo, ale "bezpłatna", to chyba nie istnieje. Wszystko jest
płatne, tylko czasem nie ma się tego świadomości. Dlaczego społeczeństwo
(czyli np. ja) ma się składać na zabezpieczanie kobiet "po", a nie ma tego
opłacić ona z własnej kieszeni, albo partner (nieważne, czy chciany, czy też
niechciany). Co do zgwałcenia - skoro sprawcę można skutecznie obciążyć za
wybitą szybę, czy przepiłowaną kłódkę, to czemu sprawcy gwałtu ma się ( w
domyśle: ja też mam) fundować odkupienie od alimentów i tym podobnych?
Żenienie medycyny współczesnej (czyli ekonomicznej) z populizmem jest
pomyłką. Co do "Reform Plaza" - byłem na tej konferencji i właściwie nihil
novi sub sole. A te 72 godziny z 1-nej biorą się z tego, że świat nieco
poszedł do przodu. Za moich czasów paracetamol był przedstawiany jako
trucizna, którą to truciznę w Polsce produkowała jakaś podrzędna i
zapomniana spółdzielnia chemiczno-farmaceutyczna. Dziś - numero uno na
wszelkie bóle i gorączki. Też można zadać pytanie: jak to się stało, że pięć
lat temu truł, a dzisiaj leczy? Jak to się stało, że szalenie toksyczny i
teratogenny ibuprofen nagle w ciągu paru ostatnich lat przedzieżgnął się w
kategorię B? Bo to, szanowni koledzy postęp medycyny. Ja wiem, że to słowo
nie pasuje w kraju, gdzie za cud techniki medycznej uważa się aparat pod
tytułem "oberon" (kojarzy mi się to z nazwiskiem dyrekora szkoly z powieści
Niziurskiego). Polish hell.

---

okres, miesiaczka,seks a ciąża.
Strajk - proszę bez flame`ów.
powiekszona wątroba
Migrena i bole napieciowe
Torbiel na płacie czołowym-czy operować?