bezsens robienia przetworów na zim

11. Data: 2005-08-17 11:19:17

Temat: Re: bezsens robienia przetworów na zim
Od: kmagiera <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

raisa napisał(a):
> widze, że zaczął się na grupie sezon postów o przetworach.
> robienie przetworów na zime jest bezsensowne, to strata czasu
> i tak się nie osiągnie jakości kupnych wyrobów
> a i le się zmarnuje, bo sfermentuje
>
> raisa

Szanowni Grupowicze
Wnosze by pomijac milczeniem podobne posty. Robi sie z tego smietnik i,
ze tak powiem, "magiel" (nie obrazajac maglownikow). Taka mam prosbe
jako wierny czytelnik grupy. Z mojej strony nie bede kontynuowal tego watku.
Pozdrawiam wszystkich (z wyjatkiem raisy) serdecznie
Krzysztof Magiera

12. Data: 2005-08-17 11:26:51

Od: "raisa" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kmagiera" <k...@w...opole.pl> napisał w wiadomości

> Wnosze by pomijac milczeniem podobne posty. Robi sie z tego smietnik
Śmietnik się robi wtedy, gdy ktoś śmieci.
Czego przykładem jest Twój post.
To za komuny były jedynie słuszne tematy i jedynie słuszne wypowiedzi.
Tak jak ta Twoja.
Robienie przetworów dziś to anachronizm i nieopłacalność ekonomiczna.
Za np 1,99 zł dostaje się 400g puszkę wspaniałych pomidorów "Pomidori
pelati" firmy Metelliana.
Za tę cenę nigdy nie osiągniesz tego samego z pomidorami polskimi, które są
zsypane nawozami i ugotowane w foliach, a nie wygłaskane słońcem pod niebem
Italii.
Na marginesie są jeszcze tańsze pomidory w puszkach.
Mam, ale nie próbowałam, więc nie polecam póki co.
Kosztowały 1,55 zł

raisa

13. Data: 2005-08-17 11:29:35

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "raisa" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> I jak taka jedna Basia roznosić potem po znajomych przetwory z dawnych
lat,
> bo jej się nie mieszczą w spiżarni. Mam cały regał tych pieprzonych "darów
> serca".

Leczysz się gdzieś? Jeśli nie to czas najwyższy.
Jesli rzeczywiście twoi znajomi dają ci swoje przetwory z serca a ty
traktujesz je z taką pogardą to szczerze wspólczuję tym ludziom, że zadają
się z kims tak fałszywym.

Basia

14. Data: 2005-08-17 11:33:02

Od: "raisa" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości news:ddv73h$o79

> Jesli rzeczywiście twoi znajomi dają ci swoje przetwory z serca a ty
> traktujesz je z taką pogardą to szczerze wspólczuję tym ludziom, że zadają
> się z kims tak fałszywym.

To ona jest fałszywa, że znosi mi tu swoją piwnicę z napisami 2001.
I nawet jakby to było 2005, to jest chamstwo znosić takie badziewie jako
prezenty.
Te szalone gospodynie, co to "natłuką" tych przetworów na zimę, że im się
nie mieszcza w piwnicy jeszcze mają czelność rozdawac to innym

raisa co kupuje przetwory na jakie ma ochote w dobtym sklepie, a nie wykręca
sobie mordę przetworami jakichc nawiedzonych bab

15. Data: 2005-08-17 11:34:29

Od: "raisa" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te szalone gospodynie, co to "natłuką" tych przetworów na zimę, że im się
> nie mieszcza w piwnicy jeszcze mają czelność rozdawac to innym

A propos
wszystkie przynoszone słoiki wyrzucam na smieci

raisa

16. Data: 2005-08-17 11:35:39

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-17 10:34:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *raisa* skreślił te oto słowa:

Pozwolę sobie zacytowac śp Babcię:
"gówno jesz - gówno wiesz" :)

--
Lia, i już nie karmię dżudżu

17. Data: 2005-08-17 11:37:32

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Aug 2005 13:35:39 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Lia*, w
wiadomości news:<news:b5l3vpec3pwy$.dlg@iska.from.poznan> zawarł, co
następuje:

> Pozwolę sobie zacytowac śp Babcię:
> "gówno jesz - gówno wiesz" :)

Lia, prześledź no swoją genealogie, bo wychodzi, że Twoja Babcia była moja
prababcią :P
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

18. Data: 2005-08-17 11:38:52

Od: "raisa" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> --
> Lia, i już nie karmię dżudżu

czy już nie można nic napisać na tej grupie, aby wszystko sprowadzać do
dżdżu?

raisa

19. Data: 2005-08-17 11:41:50

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

raisa napisał(a):
> [...]
> robienie przetworów na zime jest bezsensowne, to strata czasu
> i tak się nie osiągnie jakości kupnych wyrobów

jakbym mial taka jak Ty kobite w domu to tez bym kupowal na miescie ;)...
a co do przetworow robilbym je sam jak i do tej pory czynie...
Mars

20. Data: 2005-08-17 11:42:27

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "raisa" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

> A propos
> wszystkie przynoszone słoiki wyrzucam na smieci

no to czemu nie powiesz tym znajomym że nie lubisz domowych przetworów i
żeby ich nie przynosiły?
Ja nikogo nie uszczęsliwiam swoimi wyrobami, robię ich tyle ile potrzebuje
moja rodzina.
Mogę się zgodzić że włoskie pomidory w puszkach są dobre,ale nie wmówisz mi
że dżem ze sklepu za 2 zł jest super jakości.

Basia

Mała rzecz a cieszy
Re: danie wegetariańskie
Grzyby