bezszronowe czy tradycyjna.

1. Data: 2007-07-18 06:50:52

Temat: bezszronowe czy tradycyjna.
Od: "Steq" <s...@g...wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jako "nowy" liczę na wyrozumiałość bo pytanie pewnie powtarza się,
ale w historii nie mogę "namierzyć"
otóz ono:
Bezszronowe czy tradycyjna. chłodziarka?
Proszę o odpowiedź doświadczone gospodynie

2. Data: 2007-07-19 10:56:34

Temat: Re: bezszronowe czy tradycyjna.
Od: "Qbanczyk" <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bezszronowe czy tradycyjna. chłodziarka?
W bezszronowej pakowanko w pojemniczki i folię
Jeśli no frost to żeby był tylko w zamrażarce jak np w Eluxach z serii ENB
Pzdr
Qbanczyk

3. Data: 2007-07-19 12:53:43

Od: "Steq" <s...@g...wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W bezszronowej pakowanko w pojemniczki i folię
rozumiem

> Jeśli no frost to żeby był tylko w zamrażarce jak np w Eluxach z serii ENB
a tutaj proszę prościej mi wytłumaczyć bo dzi9eń zakupy tuż, tuż...

4. Data: 2007-07-19 15:14:27

Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Steq <s...@g...wytnij_to.pl> napisał(a):

> a tutaj proszę prościej mi wytłumaczyć bo dzi9eń zakupy tuż, tuż...
bezszronowa = no frost
w zamrazarce i tak wszystko pakujesz w woreczki, wiec bez znaczenia. Czyli
lepiej no frost wlasnie, bo to w zamrazarce pojawia sie temat szronu.
W chlodziarce nie ma problemu ze szronem, nawet w tradycyjnej technonogii.

pozdrawiam
Bruno

5. Data: 2007-07-19 19:54:29

Od: "Steq" <s...@g...wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepiej no frost wlasnie, bo to w zamrazarce pojawia sie temat szronu.
> W chlodziarce nie ma problemu ze szronem, nawet w tradycyjnej technonogii.

Dziękuję

Nieinwazyjne rolety do okien połaciowych Fakro - jakie i gdzie?
Wanna akrylowa - warto ?
jak to wyczyścić? (skóra)
pralka - zmiana kierunku otwierania drzwi
gorąca lodówka