Re: biegunka od paru lat

Data: 2008-06-09 21:01:53
Temat: Re: biegunka od paru lat
Od: agent73 <a...@g...pl>

On Mon, 09 Jun 2008 08:44:44 +0200, tomek wilicki <t...@w...pl>
wrote:

>adi wrote:
>

>zacznij się zdrowo odżywiać, to raz (naturalne pokarmy, czyli to co nasi
>przodkowie jedli zanim wynaleźli ogień)
>
>kawusia - ona jest fajna, ale idealnie wypłukuje magnez, cynk, wapń z
>organizmu, zapewne po kilku latach takiego czegoś masz organizm
>przeczyszczony na wylot, wysterylizowany z życiodajnych pierwiastków.
>
>uzupełnij sole minerale, które sobie biegunkami wypłukałeś - przede
>wszystkim CYNK, nawet suplementacja czystym cynkiem powinna powstrzymać
>biegunki bez większego problemu, pod warunkiem że będzie to 50 mg dziennie
> [...]

Wszystko fajnie, ale skoro pytający cierpi na te dolegliwości od kilku
lat to nie łudził bym się że to tylko niedobór minerałów. Poza tym mam
wrażenie że do tego wszystkiego dochodzi jeszcze "alergia" na lekarzy
(a może na całokształt polskiej służby zdrowia?) bo jak inaczej można
nazwać kilkuletnie męczenie się z biegunką? Przede wszystkim _dobry_
gastrolog (jak go znaleźć to już całkiem inny temat), bo jeśli to coś
poważniejszego (a wynik badania krwi to delikatnie sugeruje) to samo
nie przejdzie, choćby nie wiem co wprowadzać do diety....

--
A.