bigos z miodem?

1. Data: 2009-12-11 13:25:57

Temat: bigos z miodem?
Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś mi kiedyś ktoś mówił o przepysznym bigosie z miodem, tyle, ze ja
nie za bardzo umiem sobie wyobrazić połączenie tych smaków w tej
potrawa.
Czy ktoś poda mi przepis, bo "chodzi za mną bigosik" w wersji "ą" "ę"?
pozdrawiam
___
Iza

2. Data: 2009-12-11 13:35:08

Temat: Re: bigos z miodem?
Od: "Paweł W." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś poda mi przepis, bo "chodzi za mną bigosik" w wersji "ą" "ę"?

Nasraj na talerz, polej miodem i będziesz miała bigosik w wersji "ą., ę i
jeszcze hip hip hurra-udało się"

p.

3. Data: 2009-12-11 13:43:21

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Gru, 14:35, "Pawe W." <t...@o...pl> wrote:
> Czy kto poda mi przepis, bo "chodzi za mn bigosik" w wersji " " " "?
>
> Nasraj na talerz, polej miodem i b dziesz mia a bigosik w wersji " ., i
> jeszcze hip hip hurra-uda o si "
>
> p.

Co za inwencja twórcza, spróbuje ;D

4. Data: 2009-12-11 13:56:01

Od: DuzyMis <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś mi kiedyś ktoś mówił o przepysznym bigosie z miodem, tyle, ze ja
> nie za bardzo umiem sobie wyobrazić połączenie tych smaków w tej
> potrawa.

Nie wiem jak bigos ale ja bardzo często robię kwaśną kapustę zasmażaną
ze skwarkami i przyprawioną do smaku miodem. Polecam. Wbrew pozorom
połączenie tych dwóch smaków bardzo dobrze współgra.
Młodą słodką kapustę duszoną też robię z miodem.

Duży Miś

5. Data: 2009-12-11 14:52:37

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Gru, 14:56, DuzyMis <d...@a...pl> wrote:

> [...]
> połączenie tych dwóch smaków bardzo dobrze współgra.
> Młodą słodką kapustę duszoną też robię z miodem.

Duży Misiu ;) kopsnij przepis na te miodowe kapustki, co?
___
Iza

6. Data: 2009-12-11 15:09:09

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article
<6...@j...go
oglegroups.com>,
jilett <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> potrawa.
> Czy ktoś poda mi przepis, bo "chodzi za mną bigosik" w wersji "ą" "ę"?

Nie spotkałem przepisu z miodem, ale w starych przepisach na bigos z
kwaśnej kapusty często pojawia się słodkie wino.

Władysław

7. Data: 2009-12-11 16:34:10

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Władysław Łoś pisze:

> Nie spotkałem przepisu z miodem, ale w starych przepisach na bigos z
> kwaśnej kapusty często pojawia się słodkie wino.
>
> Władysław

miod pitny ???
Mars

8. Data: 2009-12-11 17:27:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2009 05:25:57 -0800 (PST), jilett napisał(a):

> [...]
> potrawa.
> Czy ktoś poda mi przepis, bo "chodzi za mną bigosik" w wersji "ą" "ę"?

Pod koniec gotowania bigosu dodajesz prócz wina także miód, jakieś 2
niezbyt czubate łyżki na 4-5 litrowy garnek.
--

Ikselka.

noże kuchenne
Salatka z ryzem, czerwona- co to moze byc?
tk
Kiełbasa biała - Poznań
drożdże instant