biszkopt

1. Data: 2000-06-28 09:04:56

Temat: biszkopt
Od: "Ela Sowa" <e...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

17g mąki, 17g cukru, 5 jaj, 1 łyżeczka proszku do pieczenia, 1 łyzka octu.
Żółtka ubić widelcem dodając łyżeczkę proszku i octu. Osobno ubić białka z
cukrem i następnie delikatnie wymieszać z mąką i żółtkami (drewnianą
łyżką ). I piec i ten biszkopt zawsze się udaje

1. Data: 2000-06-29 12:40:24

Temat: Re: biszkopt
Od: "kakulka" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Chyba raczej 17 dag, a nie g?!
Pozdrawiam kasia
Użytkownik Ela Sowa <e...@w...opole.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2000-07-02 17:10:54

Od: "Martucha" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A dla mnie jak biszkopt to tylko Magdaleny B :)))
Na pewno jest w archiwum i jeszcze pare razy na liscie :)))

Marta

Kuchnia Amica
Chili
dziczyzna przetrzymana w zamrazarce