blagam o pomoc

1. Data: 2002-10-15 18:41:45

Temat: blagam o pomoc
Od: "marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem troszke przerazony i bardzo prosze o jak najszybsza odpowiedz,
sytacja jest dosyc krepujaca, od 3 dni mam rozwolnienie, troche tez
pobolewal mnie brzuch a raczej podbrzusze, dzisiaj zauwazylem krew w stolcu
i cos jakby sluz, krew byla koloru jasnego, czy mozliwe ze to nowotwor? mam
22 lata, czy powiniennem isc natychmiast do lekarza czy moze poczekac i
wiecej to sie nie powtorzy? czy jezeli chodzi o badanie to jedynym sposobem
jest wsadzanie czegos w odbyt? Czy jest szansa ze to nic groznego?

Pozdrawiam i z gory dziekuje za szybkie odpowiedzi

2. Data: 2002-10-15 18:54:24

Temat: Re: blagam o pomoc
Od: "Carlos" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

byc moze jakis wrzodziak albo cos!!
udaj sie szybko do lekarza!!!!!!

3. Data: 2002-10-16 12:37:42

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carlos" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> byc moze jakis wrzodziak albo cos!!
> udaj sie szybko do lekarza!!!!!!

moga byc banalne hemoroidy, ale do lekarza idz

Jola L-L

4. Data: 2002-10-16 12:48:13

Od: "hr" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze tez byc colitis ulcerosa (wrzodzejace zapalenie jelita grubego)
mi sie tak zaczelo

bez wizyty u lekarza sie nie obedzie - radze jak najszybciej

5. Data: 2002-10-16 19:47:03

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hr" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> bez wizyty u lekarza sie nie obedzie - radze jak najszybciej
> Na nowotwór nie wygląda-dodatkowo jesteś za młody,raczej właśnie colitis
ulcerosa,albo inne zapalenie jelita bez diagnostyki sie nie obejdzie.
Nie czekaJ
gOSIA

6. Data: 2002-10-16 22:58:01

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiecej to sie nie powtorzy? czy jezeli chodzi o badanie to jedynym sposobem
> jest wsadzanie czegos w odbyt? Czy jest szansa ze to nic groznego?

O nowotworze zapomnij. Sluz w stolcu moze byc czasem po antybiotyku. Krew jasna
swiadczy, ze saczy sie ona nie z glebi jelita, ale gdzies tuz przy ujsciu. Tak
jest np. przy hemoroidach, tylko, ze przy hemoroidach nie ma sluzu.
Prawdopodobnie jakis stan zapalny. Tak czy owak jak najszybciej do lekarza,
najlepiej chirurga, oni sie na tym znaja.
ret

7. Data: 2002-10-17 08:06:12

Od: "marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo wszystkim za ospowiedzi, czy isc z tym do gastrologa czy
chirurga? jezeli chodzi o objawy to towarzysza temu gazy i potwornie "odbija
mi sie" a krew sie wiecej nie pokazala.

8. Data: 2002-10-17 19:40:26

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi sie" a krew sie wiecej nie pokazala.
> Coś mi sie zdaje że masz jakieś zakażenie p.pokarmowego.Brałeś może jakieś
antybiotyki w ostatnim czasie?Prędzej gastrolog ,do chirurga nie masz co na
razie iść bo do operacji sie nie kwalifikujesz.
Gosia

9. Data: 2002-10-19 18:40:48

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Przyjecielu, w takich przypadkach nie przejmuj się wstydem, tylko bezwzględnie
udaj się do lekarza!!! Objawy wskazują, że nie wolno ci zwlekać!!! Nie mart się
za wczasu - nie musi to być nic bardzo poważnego. (Na hemoroidy to raczej nie
wygląda.)

Skala Karniawskiego
ZDROWIE, PIENIĄDZE, PRACA......
Udrażnianie jajowodów.