blizniak genetyczny

11. Data: 2012-02-14 22:15:26

Temat: Re: blizniak genetyczny
Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
news:jhc168$79e$1@news.icm.edu.pl...
> [...]
g=en - patrz

> Częściowo tak. Ale jest jeszcze sporo innych chemii z tym związanych
> :)

Warto wiedzieć że jest to naukowo wytłumaczalne. A co do statystyk, to
życie zanotowało już taki przypadek, iż zakochani w sobie okazali się
rodzeństwem, rodzielonym podczas adopcji...no i chemia jakoś wtedy
zawiodła i to nawet nie było rodzeństwo przyrodnie!

12. Data: 2012-02-14 22:46:16

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-14 23:15, ciekawski typek pisze:

> [...]
> rodzeństwem, rodzielonym podczas adopcji...no i chemia jakoś wtedy
> zawiodła i to nawet nie było rodzeństwo przyrodnie!

Na to też jest wytłumaczenie. Polecam:
http://tajemnicemedycyny.pl/zakazane-zwiazki/

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

Zarażenie się u dentysty
Biodro
trochę medycznego horroru