blue curacao

1. Data: 2000-03-02 08:59:47

Temat: blue curacao
Od: Wojciech Baginski <w...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna jakies ciekawe drinki z blue curacao?

Z gory dzieki
WB

1. Data: 2000-03-02 10:59:37

Temat: Re: blue curacao
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Baginski <w...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10003020959001.27616-100000@zo
diac.mimuw.edu.pl...
> Czy ktos zna jakies ciekawe drinki z blue curacao?

Dodaj troche do soku pomaranczowego i bedziesz mial pasikonika (dodatkowa
atrakcja dla tych co ogladali "Oto jest Ameryka" jest fakt, ze drink
przypomina wygladem jako zywo legendarny Sok z Dzdzownic :)

Jader

1. Data: 2000-03-02 11:58:26

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodaj troche do soku pomaranczowego i bedziesz mial pasikonika

Albo na kostki lodu w szklance do long drinkow 40 wodki, 30 blue
curacao, dopelnic lemoniada cytrynowa i pare kropel soku cytrynowego. Do
tego pol plasterka cytryny.
Moja tesciowa zawsze tego sobie zyczy :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-03-02 13:39:50

Od: "justa" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te koktaile nauczylam sie robic jak pracowalam w jednym z londynskich pupów,
mój ulubiony to mystique 1/2-Bacardi(bialy rum), 1/4-Malibu , 1/4-Blue
Curacao oraz sok ananasowy i odrobina grenadine.
no i w zasadzie jeszcze Black Russian-3/4Wódki, 1/4 b.Curacao i lemoniada
Napewno warto spróbowac pozdrawiam ;)
Justa

1. Data: 2000-03-02 14:01:17

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justa <j...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Gauv4.23024$W...@n...tpnet.pl...
> no i w zasadzie jeszcze Black Russian-3/4Wódki, 1/4 b.Curacao i lemoniada

A ja pod ta nazwa znalem brandy+likier czekoladowy. Moze i cos pokrecilem
(prosze o korekte co to w takim razie), ale i tak powyzsze jest chyba
bardziej wyglada jak, ze tak powiem, "Blue Russian".

Jader

1. Data: 2000-03-02 14:46:11

Od: "justa" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

do Jader: co do brandy+likier czekoladowy to nie wiem, nie próbowałam ale
co do koloru Russian to masz racje czarne to to nie jest, a skoro nie to
musi byc blue
Ale kolor czy nawet nazwa nie sA CHYBA AŻ TAK ISTOTNE, CZYŻ NIE
NAJWAŻNIEJSZA JEST ROZKOSZ DLA PODNIEBIENIA ;-))
Jader napisał(a) w wiadomości: <89ls8v$oh8$1@flis.man.torun.pl>...

1. Data: 2000-03-02 14:55:38

Temat: Odp: blue curacao
Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justa <j...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:T8vv4.23294$W...@n...tpnet.pl...
> do Jader: co do brandy+likier czekoladowy to nie wiem, nie próbowałam ale
> co do koloru Russian to masz racje czarne to to nie jest, a skoro nie to
> musi byc blue

niby tak , lae russiana jednak robi sie z likieru kawowego (ew.kakaowego) i
tego faktu raczej nie zmieniajmy :)))

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-03 02:35:13

Temat: Re: Odp: blue curacao
Od: jedski <j...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

swieta racja !!!! nie profanowac :-))))

1. Data: 2000-03-03 11:18:31

Od: "didi" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Wojciech Baginski <w...@z...mimuw.edu.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych
napisal:Pine.LNX.4.10.10003020959001.27616-100000@zo
diac.mimuw.edu.pl...
> Czy ktos zna jakies ciekawe drinki z blue curacao?

Jak sie toto doda do Margarity, to bedzie Blue Margarita. Dokladnych
proporcji niestety nie znam. Mniam.
Didi

1. Data: 2000-03-08 19:27:08

Temat: Re: ??
Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

czy cos sie stalo z moim odbiorem, czy jest jakis inny powod ciszy na liscie??
aga
--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

Re: miod jadwiga poltorak