... bo siła jest w nas ! :)

1. Data: 2006-11-18 17:20:11

Temat: ... bo siła jest w nas ! :)
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie wam się o uszy obiło, że niejaki librix, wyskoczył tu ostatnio z
pomysłem jakichś kartek i blokowania IP. Jak się komuś nie obiło - to niech
sie obije :) Do czego zmierzam. Otóż liberła zapytywany o to, w jaki sposób
swój pomysł będzie realizował i kiedy go zrealizuje odpowiada iż wpierw musi
dla swego pomysłu uzyskać odpowiednie poparcie - a co do sposobu
realizacji - to z pewnością coś się wymyśli. Widząc słowa liberła, widzę
pewną osobę wyjawiającą swój plan trzech milionów mieszkań w ciągu trzech
lat, oczywiście po zyskaniu odpowiedniego poparcia. I tak się zastanawiam -
skąd się biora tacy, którzy z błyskiem w oku to łykają ? Librix i spółka -
jesteście kurwa mocarze :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2006-11-18 18:29:32

Temat: Re: ... bo siła jest w nas ! :)
Od: AR3K <...@R...PL> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> [...]
> skąd się biora tacy, którzy z błyskiem w oku to łykają ? Librix i spółka -

Dobrze Dębski gada, dać mu wódki

3. Data: 2006-11-18 18:36:23

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> [...]
> zastanawiam - skąd się biora tacy, którzy z błyskiem w oku to łykają ?
> Librix i spółka - jesteście kurwa mocarze :))

Dobre i prawdziwe.
Librix to menda i przyglup.
--

Bluzgacz
GG:5015

4. Data: 2006-11-18 18:36:52

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"AR3K" <...@R...PL> wrote in message news:ejnjka$8sd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dobrze Dębski gada, dać mu wódki

Popieram, litra dla Debskiego.

5. Data: 2006-11-18 19:35:49

Od: "Librix" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skąd się biora tacy, którzy z błyskiem w oku to łykają ? Librix i spółka -

To jak pomysł będzie zrealizowany to się dowiem. Narazie pomysł ten
czeka na odpowiedź od Vicky. Jest uzgadniane teraz jak będzie on
wprowadzony. I zrobie wszystko żeby się udało. Do dobrych ludzi
mówie którzy chca poprostu pomagać innym, nie bójcie się mnie
popierać.

Pozdrawiam
Librix

6. Data: 2006-11-18 19:51:43

Od: Logan <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Nov 2006 11:35:49 -0800, Librix napisał(a):

> Do dobrych ludzi
> mówie którzy chca poprostu pomagać innym, nie bójcie się mnie
> popierać.

Przekonales mnie!
prosze, dolicz moj glos.

--
Logan

7. Data: 2006-11-18 20:03:29

Od: AR3K <...@R...PL> szukaj wiadomości tego autora

Logan napisał(a):

> Przekonales mnie!
> prosze, dolicz moj glos.

i mój kurwa tesz

8. Data: 2006-11-18 20:10:06

Od: "Librix" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AR3K napisał(a):
Logan napisał

> i mój kurwa tesz

Twój kurwa nie boś cham

9. Data: 2006-11-18 21:45:38

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> Popieram, litra dla Debskiego.

Fajnie byłoby się w końcu razem wódki napić. Tylko trzebaby się Vicky spytać
czy popiera.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2006-11-18 21:57:19

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Fajnie byłoby się w końcu razem wódki napić. Tylko trzebaby się Vicky
> spytać czy popiera.

Hehe. Ale nie kazdy moglby pic. Jedynie ci, ktorzy nie beda mieli
poblokowanych IP.
--

Bluzgacz
GG:5015
alt.pl.zbluzgaj - moim drugim domem

"Milosc od pierwszego wejrzenia"- ciag dalszy
Kary na psp (część V)
Hehehe
wplyw terapi na samoocene
Ksiażki