... bo siła jest w nas ! :)

11. Data: 2006-11-18 23:46:01

Temat: Re: ... bo siła jest w nas ! :)
Od: Hendryk Z. <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę dolicz mój głos. Jeśli jest taka potrzeba to mogę zebrać też
podpisy kumpli z pracy - bedzie około 15 podpisów. Bardzo mi zależy na
wprowadzeniu żółtych kartek dla użytkowników tego forum.

Heniu kupożerca.

12. Data: 2006-11-19 00:00:10

Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" w news:ejnvko$8af$1@registered.motzarella.org...
/.../

[PD]

> Hehe. Ale nie kazdy moglby pic. Jedynie ci, ktorzy nie beda mieli
> poblokowanych IP.

No i trzeba by się tych sponsorów Vicky z psp zapytać, czy wyrażają
zgodę na takie pjaństwo...
w czasie pracy
społecznej

K* ... no to kto w końcu jest właścicielem tego stada!!?

> Bluzgacz

Zenobia Gżegżółko Xerxes

ps... no widzisz PD - przez Ciebie to ja się na śmierć
rozpiję....

13. Data: 2006-11-19 00:04:40

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix <l...@w...pl> napisał(a):

> AR3K napisa=B3(a):
> Logan napisa=B3
>
> Tw=F3j kurwa nie bo=B6 cham

a ta Twoja kurwa to się do kartek nie liczy? hehe

Ale wreszcie przestałeś pisać o wyrobach masarskich

h.

14. Data: 2006-11-19 00:21:01

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Hehe. Ale nie kazdy moglby pic. Jedynie ci, ktorzy nie beda mieli
> poblokowanych IP.

Ci którzy będą mieli poblokowane IP, zamiast popity będą wpierdalać żółte
kartki !!

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

15. Data: 2006-11-19 00:32:33

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... zzz" <a...@p...not.pl> napisał w wiadomości

> ps... no widzisz PD - przez Ciebie to ja się na śmierć
> rozpiję....

Podobno (sic) odświeżyli harnasia :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

16. Data: 2006-11-19 01:05:43

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"... zzz" <a...@p...not.pl> wrote in message

> ps... no widzisz PD - przez Ciebie to ja się na śmierć
> rozpiję....

Tak naprawde pojawienie sie Librixa wynika jedynie z tego, ze to Przemek
rozkurwia te grupe od wewnatrz.
Ma zly wplyw na wszystkich.
--

Bluzgacz
GG:5015

17. Data: 2006-11-19 09:19:09

Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" w news:ejo8g6$otd$1@inews.gazeta.pl...
/.../

> Podobno (sic) odświeżyli harnasia :)

Ops.. czyżby - przepraszam za wyrażenie - recycling????

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Zenobia Gżegżółko

18. Data: 2006-11-19 09:38:00

Od: "Vesemir" <v...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niech sie obije :) Do czego zmierzam. Otóż liberła zapytywany o to, w jaki
> sposób swój pomysł będzie realizował i kiedy go zrealizuje odpowiada iż
> wpierw musi dla swego pomysłu uzyskać odpowiednie poparcie - a co do
> sposobu realizacji - to z pewnością coś się wymyśli. Widząc słowa liberła,
> widzę pewną osobę wyjawiającą swój plan trzech milionów mieszkań w ciągu
> trzech lat, oczywiście po zyskaniu odpowiedniego poparcia. I tak się
> zastanawiam - skąd się biora tacy, którzy z błyskiem w oku to łykają ?
> Librix i spółka - jesteście kurwa mocarze :))

A ty nie rozumiesz ze po prostu niszczysz strukture tego co jest bardzo
cenne.
Jak kiedys tu siedzialem to byla klasa - a potem pojawiles sie ty,
Bluzgaczek, jakies Ar3ki...

Inaczej mowiac - hołota.

Vesemir

19. Data: 2006-11-19 09:38:07

Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" w news:ejoalf$j1l$1@registered.motzarella.org...
/.../

> Tak naprawde pojawienie sie Librixa wynika jedynie z tego, ze to Przemek
> rozkurwia te grupe od wewnatrz.
> Ma zly wplyw na wszystkich.

Po pierwsze - nie pisze się "tę grupę", ale "tą grupą".

Po drugie - Przemek ma mandat delegata (nie powiem posła) psp,
więc mu wszystko wolno. Vicky może zaświadczyć.

Po trzecie - Librix nie wie, z czym zadziera (nie mówiąc o tym - co
i z kim).

Po czwarte - zgadzam się.

> Bluzgacz

Po piąte - masz u mnie flaszkę za przydatność w sprawie przydatków.
Wprawdzie cel nie uświęca środków, jednak środki na ogół prowadzą
do celu.
A jak doprowadzą, to trza się napić.

Niestety, to też trzeba umieć.
Nieumiejętne korzystanie z browaru, grozi bez wątpienia
śmiercią lub kalectwem.

Zenobia
[no pie]

20. Data: 2006-11-19 09:51:38

Od: AR3K <...@R...PL> szukaj wiadomości tego autora

Vesemir napisał(a):
> [...]
> cenne.
> Jak kiedys tu siedzialem to byla klasa - a potem pojawiles sie ty,

hołota to cie poczeła

"Milosc od pierwszego wejrzenia"- ciag dalszy
Kary na psp (część V)
Hehehe
wplyw terapi na samoocene
Ksiażki