bol brzucha

1. Data: 2003-01-18 13:52:42

Temat: bol brzucha
Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Od 2 dni mam problem z brzuchem, boli mnie caly w w okolicach watroby, i
okolicach jelit po obu stronach. Tak sie zastanawiam ze moze to byc cos
powaznego , poniewaz mam od wakacji problemy z brzuchem, tzn wyprozniam sie
regularnie chociaz w malych ilosciach.
Kolor kalu jest raczej normalny i jego konsystencja jest chyba tez w
porzadku. Problemy z brzuchem zaczely sie od srody kiedy to na sniadanie
zjadlem zupy mlecznej. W szkole dostalem rozwolnienia, w czwartek rowniez
jadlem zupe mleczna i sytuacja sie powtorzyla, wczoraj czulem sie jak
struty, nie mialem sily na nic, ale martwi mnie bol brzucha.
Czy wyglodzic sie troche?
jakies domowe sposoby?
Mam przepukline i od pewnego czasu czuje sie pelny, ale jak biore espumisan
przechodzi.
g0g0
ps. wiem ze do lekarza powinienem pojsc, ale jak kazdy facet boje sie
diagnozy, juz rozpoznalem u siebie raka wszystkie odmiany ;) wiec uspokojcie
mnie

2. Data: 2003-01-18 20:18:47

Temat: Re: bol brzucha
Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodam jeszcze ze mam 37,5 kicham i mam katar, grypa zoladkowa?

3. Data: 2003-01-18 21:17:14

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uspokojcie
> mnie
> Najbardzirj prawddopodobne,że Twoje jelita nie toleruja mleka,sprubój
zrezygnować z jego wyrobów,w to miejsce wprowadz wartościowsze białko
roślinne typu ryż ,kasza,płatki,i,inne gotowane na wodzie ,mozesz do nich
dodawać bakalie a slodzić miodem
Powodzenia
ewa

4. Data: 2003-01-18 22:29:11

Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mówisz, że jeśli weźmiesz Espumisan to przechodzi. Na tej podstawie
wnioskuję, że dokuczają ci także wiatry. Prawdopodobnie gromadzą się one w
jelitach w bardzo dużej ilości. Wizyta u lekarza jest konieczna chociażby
dlatego, że powinien Cię dokładnie zbadać, przepisać leki i skierować np. do
dietetyka a ten może pomóc w doborze odpowiedniej diety. Pozdrawiam.
Jaco

5. Data: 2003-01-18 23:01:31

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>,sprubój------:-(
> białko roślinne typu ryż ,kasza,płatki,i,inne ------:-(((
> ewa

CARDIOWEBSCREEN - program oceny wystepowania czynnikow ryzyka chorob serca polskich uzytkownikow Internetu
Tabletki antykoncepcyjne
medycyna pracy (spam)
medycyna konwencjonalna
Statystyka :)