bol nadgarstka od pisania na kompie

1. Data: 2006-09-10 07:20:56

Temat: bol nadgarstka od pisania na kompie
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

duzo pisze i specjalne podkladki nie pomagfaja - raz na jakis czas bola mnie
bardzo nadgarstki. pomaga tylko troche usztywnienie nadgarstwa i
posmarowanie go zelem traumon, ale czesto to nie pomaga. zdarzylo sie juz,
ze bol nie pozwalal mi usnac, czy tez budzil mnie w nocy. unikam srodkow
przeciwbolowych, bo to nie jest chyba dobre rozwiazanie. czy mozecie
doradzic, jak sobie pomoc? mniejsza ilosc pisania niestety nie wchodzi w
gre - taka praca:(

2. Data: 2006-09-10 09:46:54

Temat: Re: bol nadgarstka od pisania na kompie
Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siliana" <t...@o...pl> wrote in message
> duzo pisze i specjalne podkladki nie pomagfaja

Próbowałaś łamanych klawiatur?
Mnie kiedyś troszkę zaczęły boleć - i kupiłam sobie taką Vobisa (łamaną w
poziomie i pionie). Pomogło. Ale nie pisałam aż tak dużo, ani nadgarstki nie
bolały mnie aż tak bardzo.
Myślę, że powinnaś poszukać fachowej porady - środki przeciwbólowe nie są
rozwiązaniem.

Pozdrawiam
Jola

3. Data: 2006-09-11 05:23:33

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj sobie, może cieśń nadgarsta to jest to co Tobie dokucza.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=cie%C5%9B%C5%84+
nadgarstka&btnG=Szukaj+w+Google&lr=lang_pl

Pozdrawiam.

Rwanie ósemki
masc na potluczenia a zlamanie
Zapalenie ucha