bol ucha przy dmuchaniu nosem (kataru)

1. Data: 2009-02-28 21:23:39

Temat: bol ucha przy dmuchaniu nosem (kataru)
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
pojawia sie bol ucha gdy proboje dmuchac nosem katar... ktorego rzekomo nie
ma ale zawsze cos tam wydmucham.

robilem to dlatego bo czasem zatyka mi sie ucho lewe, lekarz tak wkazal by
odtykac, potem malzowine naciskac i jest git.

bol ucha prawego nie tego co sie zatyka

przejdzie czy do lekarza po krople?

2. Data: 2009-03-01 03:54:02

Temat: Re: bol ucha przy dmuchaniu nosem (kataru)
Od: "GAL" <g...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> robilem to dlatego bo czasem zatyka mi sie ucho lewe, lekarz tak wkazal by
> odtykac, potem malzowine naciskac i jest git.

Masz bodajże "przewlekłe zapalenie ucha środkowego" ."Dmuchaniem" się tego
nie leczy tylko zapobiega [mało skutecznie]głuchocie.
Proponuję w najbliższym czasie do lekarza.

GAL

3. Data: 2009-03-02 20:53:02

Od: "mok" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Udaj się do przychodni gdzie wykonuje się tympanometrię, badanie to pozwoli
ocenić w jakim stanie jest ucho środkowe.
Napisz w jakiej okolicy poszukujesz pomocy

MOK

3 zawal
Proteza małego palca
Troche pilne - leukocyty i erytrocyty