bol wezla chlonnego

1. Data: 2002-01-30 15:32:54

Temat: bol wezla chlonnego
Od: "Soft" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zna ktos moze jakis domowy sposow na pozbycie sie ropniaka na wezle
chlonnym? Bol wystepuje tylko z prawej strony wewnarz na zewnatrz nie
odczuwam bolu. Od 6 dnio zazywam bioparox ale nie jest to skuteczne.

2. Data: 2002-01-30 20:23:08

Temat: Re: bol wezla chlonnego
Od: "Adam Sliwinski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Pzrydałby się antybiotyk układowy, a nie miejscowy; więc np. Doxycyclinum.
Jeśli węzeł jest faktycznie zropiały i duży, nie od rzeczy byłoby go usunąć.
Pozdrawiam
Adam
a...@p...onet.pl

3. Data: 2002-01-31 08:57:23

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to na szyi (sądząc po Bioparoxie) to jeszcze kwestia czy to wżzeł czy
torbiel ...

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

4. Data: 2002-01-31 09:04:58

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jesli wezel,rzeczywiscie jest zriopialyyn to zaden antybiotyk nie bedzie
skuteczny, konieczna jest interwencja chirurgiczna. Bioparox napewno nie
b?dzie skuteczny (o ile w ogole jest skuteczny na cokolwiek). Radze
jednak zglosic sie do lekarza, leczenie zakazen tego typu na wlasna reke
nie jest najlepszym wyborem.
jotem

Soft wrote

5. Data: 2002-01-31 12:20:56

Od: "Adam Sliwinski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawda; może być torbiel boczna albo po prostu kaszak. Biopsja aspiracyjna
przed usunięciem byłaby nie od rzeczy.
Pozdr
Adam

6. Data: 2002-02-01 08:25:47

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 Jan 2002, Adam Sliwinski wrote:

> Prawda; może być torbiel boczna albo po prostu kaszak. Biopsja aspiracyjna
> przed usunięciem byłaby nie od rzeczy.
> Pozdr
> Adam
jesli jest to wezel to po prostu nalezy usunac w calosci i dac
do badania hist-pat

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

7. Data: 2002-02-01 12:45:45

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> wrote in
am.torun.pl:

Z takiej grubiej rury, jak boli ... Chyba Piotrze przesadzasz. Pewnie,
można i przepływówkę zrobić, i klonalność Ig/TCR oznaczyć, ale jak zmiana
'wygląda' zapalnie, to BAC i tak jest IMHO na zapas.

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

8. Data: 2002-02-01 13:12:04

Od: "Stringer" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za uwagi. Odstawilem Bioparox i biore biostymine. Czulem
sie duzo lepiej juz po 1 ampulceMoj organizm ma strasznie mala odpornosc i
nie dziala na niego zaden antybiotyk dlatego sa problemy z leczeniem.Czulem
sie duzo lepiej juz po 1 ampulce. Moze wiecie jak zwiekszyc odpornosc
organizmy? Przez pewnien okres bardzo pomagal mi Broncho Vaxom.
Jeszcze raz dziekuje i Pozdrawiam

> [...]
> chlonnym? Bol wystepuje tylko z prawej strony wewnarz na zewnatrz nie
> odczuwam bolu. Od 6 dnio zazywam bioparox ale nie jest to skuteczne.

zespol p.c.o.
Haloperidol - co to za lek?
pediatra do wsolpracy
lunatycy